Onkel Grävling.

Alla inlägg under augusti 2008

Av Onkel Grävling - 12 augusti 2008 10:57

ylva, åsa och gry kommer hit och hälsar på snart, bäst man städar lite.

gry kommer att bli helt galen över fuffens.

måste diska nu.

Av Onkel Grävling - 11 augusti 2008 20:59

giffarna- hammarby 1-2, inget snack om att det var rättvist. men vafan... släppa in mål på övertid, jag är så jävla less på att giffarna inte kan hålla ut tills slutet.

giffarnas mål var ett självmål från en bajenspelare, giffarna hade knappt nåt framåt. inte blev det bättre av att sigurdsson blev utvisad.

det kan bli en kämpig höst.....

Av Onkel Grävling - 11 augusti 2008 19:17

skrev tidigare att kroaten corluka var klar för spurs, nu verkar det gå i stöpet... vet inte vad dom håller på med. kan inte vara lätt att hålla på man city, deras ägare är efterlyst i thailand och är nu på rymmen... väldigt seriöst..

frå och med nu ska jag hålla mej till principen att ingen spelare är klar förren han håller upp en ny matchtröja med sitt namn och nummer.

hoppas och tror att corluka ändå hamnar i spurs.

Av Onkel Grävling - 11 augusti 2008 19:12

jag, madde, therese och svärmor var på boda borg idag. 7 timmar av klättring, hasning, hoppning och klurande. skitkul! förra året fixade vi 6 stämplar, i år 12. kommer nog att kännas i kroppen i morgon.

Av Onkel Grävling - 10 augusti 2008 18:15

sista träningsmatchen inför premiären spelades idag. spurs- roma slutade hela 5-0! bent gjorde som vanligt mål, 2 stycken idag. 2 målsskytt blev även nyförvärvet bentley och det sista gjordes av lennon.

nästan omöjligt att välja ut matchens lirare, alla var galet bra. kul att 17 årige oscar jansson fick hoppa in även idag. på lördag smäller det, boro på bortaplan. det kan bara gå på ett sätt, hoppas jag.....

Av Onkel Grävling - 10 augusti 2008 14:16

madde har åkt på barnkalas, inte min grej riktigt. har grymt tråkigt, borde väl diska... vi får se.

Av Onkel Grävling - 9 augusti 2008 18:27

har man tråkigt är det skönt att ha playstation. madde och jag spelade buzz nyss, kul även om madde körde en fuling.... den lilla räven.

men jämnt var det. madde vann på ny musik och jag på gammal.

Av Onkel Grävling - 9 augusti 2008 15:40

spurs har värvat verdan corluka från manchester city. corluka är bofast i det kroatiska landslaget och måste ses som en bra värvning, eftersom han kan spela på alla pltser i försvaret.

bara en vecka kvar nu..

COYS!

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards