Onkel Grävling.

Alla inlägg under november 2009

Av Onkel Grävling - 30 november 2009 21:02

helvetes dag på jobbet. stressigt och struligt, dessutom går säkringarna hela tiden. svårt att laga mat då.

har fått halsont och feber också, precis vad jag behöver i december...

fast mitt i allt elände finns det alltid små guldkorn. idag ringde fjun och sa att jag hade vunnit på kattensdag-lotteriet! 10kg kattmat, kunde inte vara ett bättre pris! borde räcka en vecka iaf..

Av Onkel Grävling - 29 november 2009 21:38

nu är granen på plats och även en julstjärna i fönstret. hade väldiga besvär att få dit den, måste ha sett ut som en blandning av mr bean och papphammar när jag satte upp den. överlåter resten av pyntandet åt min älskade sambo..

Av Onkel Grävling - 29 november 2009 15:57

åkte ut på fjunis jobb idag, sessan skulle fotograferas. hon var så duktig och satt så snällt. men jag tror inte det blir nån top model av henne, hon har bara ett ansiktsutryck.. fint blev det iaf.

passade på att köpa grejer åt katterna med, det är ju kattensdag idag!

köpte sega godispinnar, dom blev populära...  

Av Onkel Grävling - 29 november 2009 15:48

det blev en sen kväll igår, vi var och firade svärmor. åt middag och jag åt som vanligt alldeles för mycket, men det var ju så jäkla gott.

sen spelade vi spel hela kvällen. de var skoj, även om jag tror att alla blev lite trötta på slutet.

blev en ganska bra sportdag också. brynäs vann med 4-3 mot luleå, efter förlängning.

och tottenham klarade 1-1 borta mot aston villa.

helt ok.


Av Onkel Grävling - 28 november 2009 16:00

träffat hela familjen hos åsa idag. roligt men intensivt, helt slut. men det blir kul att träffas till jul med, inte så långt kvar.

Av Onkel Grävling - 27 november 2009 21:00

otroligt nog slutade jag fyra idag, vet inte när det hände en fredag senast. hur som helst har vi varit på birsta och handlat. majsan köpte en massa julpynt. hon har redan börjat pynta i köket, ser riktigt juligt ut.

i morgon ska jag träffa familjen, vi ska till åsa och fira igen. har pratat med emma och ylva ikväll och det ska bli kul att träffas igen.

Av Onkel Grävling - 26 november 2009 21:33

majsans födelsedag idag, 26år ung. fjun, daniel och maddes farmor och farfar har varit här och fikat. en ganska lång dag, känner mej trött. ganska less också, brynäs förlorade mot djurgården med 2-5, inte kul alls.

Av Onkel Grävling - 25 november 2009 17:14

stort grattis till storasyster åsa, som fyller 34år idag. hurra hurra.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards