Onkel Grävling.

Alla inlägg under augusti 2009

Av Onkel Grävling - 31 augusti 2009 20:55

har kännt mej ganska nere och lättirriterad idag. inte meningen om det går ut över andra, men det brukar gå över. jag och madde har slitit och släpat hela kvällen. vi flyttade in garderoberna till datarummet och byrån till sovrummet, så nu kan vi kolla på tv i sängen. fick även upp lampan ovanför köksbordet. får se hur länge den sitter, hoppas ingen är dum nog att hänga i den.

Av Onkel Grävling - 30 augusti 2009 19:26

qviding- giffarna 1-1... blir så irriterad över att dom måste vara så dåliga på bortaplan. dessutom tappar dom alltid poäng när dom har chansen att gå om lagen i toppen. dåligt..

tv.

Av Onkel Grävling - 30 augusti 2009 17:06

helt slut.. har flyttat och burit och åkt hela dan, orkar inte göra nåt mer nu.

eller.. jag ska försöka fixa till tvn som vi har fått låna av therese. tänkte ha den i sovrummet, ska bli skönt.

Av Onkel Grävling - 29 augusti 2009 22:33

kul kväll. maddes mamma och therese har varit här. vi har spelat spel, typ nåt pictionary och ett slags gissa ordspel. riktigt roligt, dessutom vann jag och madde, så det är ju extra strössel på glassen.

känns som jag ska sova tidigt ikväll, imorgon ska vi till härnösand med therese flyttlass.

Av Onkel Grävling - 29 augusti 2009 18:57

det såg ut som om spurs fantastiska inledning på serien skulle sluta på 3 raka segrar, iaf fram till den 95e minuten... då avgör aaron lennon för andra matchen i rad, 2-1 till tottenham mot birmingham.

så galet skönt att vi fick in ett segermål på övertid, annars brukar spurs alltid kunna släppa in ett i slutet.

4 raka segrar! sug på den..

Av Onkel Grävling - 29 augusti 2009 18:52

lång dag. mor, far och åsa hälsade på idag och fikade lite. mamma hade med sej kantareller, inte helt fel. sen har jag varit på jobbet i dryga 2 timmar och värmt potatisgratäng. lätta pengar...

sen kom madde och hämtade mej, hon hade hjälpt therese att flytta grejer. jag åkte med ut till bredsand och käkade kycklingrulle och hjälpte till med flytten litegrann.

nu plingade maddes mamma på dörren, så nu ska jag vara lite sällskaplig.

Av Onkel Grävling - 28 augusti 2009 20:00

trött och slut, jobbig vecka och än är den inte slut.. ska som sagt in på jobbet ett par timmar i morgon, men det går säkert bra.

vi får hitta på nåt kul på kvällen istället.

nu blir det pizza.

Av Onkel Grävling - 27 augusti 2009 20:19

iväg till birsta idag, köpte mest djurgrejer. känns som jag blir ruinerad av all kattsand.. men det är väl som det är.

kollade på hamstrar, skulle vara kul att ha nån till. dom hade nån kinesisk hamster, såg ut som en smal göte fast med en liten svans.

vi får se i framtiden..

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards