Onkel Grävling.

Alla inlägg under juni 2010

Av Onkel Grävling - 18 juni 2010 23:17

härligt med helg, även om det blev en lång dag på jobbet. har kollat på englandsmatchen nu och det var fan ingen höjdare... hoppas på dawson från start i nästa match.

i morgon ska jag sova ut, sen funderar jag på att springa en sväng i el-ljuspåret.

Av Onkel Grävling - 15 juni 2010 22:29

tvättdag idag, tråkigt men nödvändigt.. extra tråkigt på sommaren, då tvättstugan invaderas av spindlar. vet inte hur många jag sett bara ikväll och som om inte det var nog, så sitter det en stor jävel alldeles ovanför ytterdörren. man får huka varje gång man går förbi..

Av Onkel Grävling - 13 juni 2010 00:01

har passat på att städa idag. garderoberna i hallen har varit överfyllda med skit, kul att hitta grejer man inte visste att man hade.

lugn kväll annars. kollat lite på vm fotbollen, kul att det äntligen har dragit igång.

nu blir det sängen, ska sova ut ordentligt i morgon.

Av Onkel Grävling - 10 juni 2010 19:56

tröööött! har blivit sent på jobbet hela veckan, mycket nu med studenten.. tror det blir lugnare i morgon, sen blir det helg. grymt skönt med vila.

nu blir det tv resten av kvällen tills majsan kommer hem.

Av Onkel Grävling - 8 juni 2010 20:59

så har det gått ett par dar och jag glömmer att skriva. har väl iofs inte hänt så mycket... i söndags åkte vi ut till sörberge och hälsade på, alltid kul att träffa dom. sally och gry växer, altanerna med. jäklar vad håkan bygger och bra blir det ju, så nu är det bara och vänta på grillfester, wink wink...  

 emma och jag sprang igår igen, fast jag tror att jag måste kolla upp mina knän, känns inte så bra alla gånger.. mådde lite illa efteråt, gick och la mej redan halv tio! vet inte när det hände senast.. skönt var det iaf. trots det har jag gått som en zombie på jobbet hela dan, skulle kunna sova nu med...

ikväll har jag städat åt djuren, det behövdes.. har lite dåligt samvete över polly. har glömt bort henne lite på slutet, ska bli bättre på att prata och kela med henne.

Av Onkel Grävling - 5 juni 2010 22:59

vaknade redan halv 8 i morse. städa städa, inför mammas och pappas besök. emma var också här, klippte och färgade håret på mamma. hon tjatade på pappa om att få raka bort hans skägg, men han blåvägrade såklart... till jul lovade han dock att göra det.

nu ikväll har madde varit på 60års kalas, så jag har haft hela kvällen på mej att kolla på dvd, skönt.

imorgon blir det sörberge.

Av Onkel Grävling - 3 juni 2010 22:02

blev överaskande långt igår, lite ovant.. bättre idag! fick mina filmer som jag hade beställt, 2 säsonger av the shield, som jag har längtat.

följde med emma och sprang ikväll, lite motvilligt. kände mej seg och sliten, men när vi väl kom iväg kändes det bra. vi sprang bort till sidsjön, ett varv runt den och sen hem samma väg. ska försöka stretcha bättre ikväll...

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards