Onkel Grävling.

Alla inlägg under januari 2011

Av Onkel Grävling - 31 januari 2011 22:22

den sista januari är det alltid lilla julafton för mej, transferfönstret stänger.

vilka kommer och går? blir man glad eller besviken?

tyvärr verkar det bli en dålig julafton i år... hoppas jag har fel. efter midnatt vet vi.

Av Onkel Grävling - 30 januari 2011 21:30

ännu en helg som sovits bort. förkylningen bra dock. har en känsla av att det blir en jobbig vecka på jobbet, bara att ta en dag i taget...


spurs ute ur fa cupen, efter att ha blivit krossade av fulham...

imorgon stänger transferfönstret, får se om det blir något nyförvärv.

Av Onkel Grävling - 29 januari 2011 21:18

hälsade på emma idag, försov mej men det gick ju bra ändå.. handlade lite nya kläder, allt för längesen sist. emma och pål följde med hem, fick hjälp med datorn. lillemor var inte allt för nöjd med att träffa pål igen, men det är bäst han vänjer sej. nästa helg ska vi kanske vakta pål.


äntligen lyckades brynäs vinna en straffläggning. 3-2 hemma mot hv, viktigt!

Av Onkel Grävling - 28 januari 2011 23:31

mådde dåligt i morse, skönt att det blev tidigt för en gångs skull. ska ta det lugnt i helgen, sova ut. imorgon tänkte jag bege mej ner till stan och hälsa på emma och pål. ska bli kul, längesen sist.

Av Onkel Grävling - 27 januari 2011 22:32

udda kväll. festis finns inte mer och det känns ganska overkligt, dröjer nog ett tag innan jag fattar det. känner mej bara tom och trött.

skit.

Av Onkel Grävling - 26 januari 2011 22:34

vanlig tråkig dag. det mest spännande som hände var väl att jag höll på att bryta stortån på jobbet... fick en 3 kilos konservburk precis på senan i stortån, smärta.

har haft lite svårt att gå resten av dan. farligt jobb man har, skadad av oliver....


det blir imorgon för festis...... vet inte hur jag ska förbereda mej riktigt.. lär väl märkas.

Av Onkel Grävling - 25 januari 2011 23:03

skit brynäs. vägrar vinna straffläggningar iår... skit samma, en poäng iaf.


lite sorgligt, eller mycket sorgligt, men jag har bestämt mej för en tråkig men nödvändig sak. festis är för gammal och sjuk för att jag skulle kunna ha kvar honom. har ingen lust att ge honom medecin varje dag i resten av hans liv, det vore inte snällt mot honom.

såå... det verkar bli på fredag.. :(

Av Onkel Grävling - 24 januari 2011 20:05

värderingen blev uppskjuten, vi är för sjuka. men det är väl ingen brådska.

less på att vara sjuk, trött hela tiden. ska fan gå och lägga mej.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards