Onkel Grävling.

Alla inlägg under juli 2009

Av Onkel Grävling - 31 juli 2009 19:44

äntligen helg. fast det har ändå varit en ganska kul jobbvecka, vi har jobbat bra och haft roligt, tom haft tid att fika... bäst att inte vänja sej vid det.

lugn och skön kväll nu, håller på att tvätta lite bara.

Av Onkel Grävling - 30 juli 2009 19:36

en dag kvar till helg. madde och therese åkte till härnösand idag. therese ska plugga där, så dom kollade efter lägenhet. nu är saken den, att morris och cleo inte kan följa med, såå.. då blir vi sittande med 4 katter igen.

tyvärr känns det som 2 för mycket för våran lägenhet. en fin lösning vore ju om nån kär vän eller släkting till oss kunde ta hand om dom.. wink wink...

inte nån som är sugen på 2 snälla katter?

Av Onkel Grävling - 29 juli 2009 18:18

så trött. ganska lugnt på jobbet, men värmen i köket tar knäcken på en.

madde jobbar kväll så jag har inget att göra, nästan så jag vill gå och sova.

Av Onkel Grävling - 28 juli 2009 20:00

skönt varmt ute. orkade bara sitta en kvart på balkongen innan det blev för varmt. pratade med ylva nyss. hon hade krockat med bilen. hon var oskadd, men bilen blev skrot.

känner att jag borde lägga mej tidigt ikväll, men hur kul är det? dessutom har jag äntligen fått min resident evil film. skulle vara kul att se den ikväll, men det är ju alltid nåt som ska ses på tv... önskar att vi hade en till tv.

Av Onkel Grävling - 27 juli 2009 20:52

målfest när giffarna mötte jönköping förra veckan, ikväll var det returmöte.

blev många mål idag också, 4-1 slutade matchen och nu borde vi klättra i tabellen.

Av Onkel Grävling - 27 juli 2009 20:28

jaha, nu har jag efter påtryckningar äntligen skaffat facebook. det var ju kul.. fattar inte riktigt meningen. men man kan ju ändra sej tids nog..

tror jag måste sjukskriva mej imorgon, wii skadad ha ha haa.. ärligt talat, sinnesjuk träningsvärk jag har haft hela dan. måste ta det lugnare...

Av Onkel Grävling - 26 juli 2009 22:39

ny jobbdag i morgon. en ny helg som gick allt för snabbt. ska lägga mej nu, försöka vara tidigare på jobbet i morrn, kan behövas.

Av Onkel Grävling - 25 juli 2009 22:57

har haft det ganska segt idag, så madde och jag åkte till birsta. vi köpte ett nintendo wii, vi har alltid velat haft ett sånt.

så hela kvällen har vi spelat wii sports, det är skitkul. bowling, baseball och golf är roligast, tennis var skit trist. hur som helst lär vi ju ha träningsvärk i morgon.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards