Onkel Grävling.

Alla inlägg under december 2011

Av Onkel Grävling - 30 december 2011 23:16

världens längsta kortvecka tog slut idag, trodde jag.. ska jobba imorgon med, men det blir nog inte så sent hoppas jag.

ska bli skönt med nyårsafton, väldigt lugnt. bara äta nåt gott och slappa.


ny brynäsvinst, 2-1 hemma mot växjö.



Av Onkel Grävling - 27 december 2011 23:34

sjukt hängig just nu, mitt usla humör hjälper inte till heller. behöver nåt att se fram emot, för just nu är jag bara nere. köpte äntligen ett playstation 3 igår, men det röjde tills ikväll innan jag hade ens lust att packa upp det. fast de kan ju vara kul att ha iaf. bäst att gå och lägga sej ny rolig jobbdag imorgon..

Av Onkel Grävling - 24 december 2011 22:10

firat jul hos svärmor idag och det var trevligt som vanligt. åt god mat och fick en del paket. har överaskat mej själv genom att äta ovanligt mycket julmat i år, börjar kanske vekna.. madde jobbar natt, så nu får jag och djuren fira resten av julen själva.

Av Onkel Grävling - 24 december 2011 02:03

lång dag, men äntligen julledig! har som vanligt dagen innan julafton varit hos svärfar. åt julmat och pysslade, fick till och med några julklappar. hade riktigt trevligt och vi blev kvar länge, så man är ganska trött just nu. ska ändå försöka kliva upp tidigt imorgon och koka gröt till min kära fru.

Av Onkel Grävling - 22 december 2011 23:00

min handled spökade ordentligt idag, tror jag har en nerv i kläm. helt plötsligt small det bara till, kändes som om man fick en stöt genom hela armen. fick jobba med vänsterhanden resten av dan, inte så lätt.

nu ikväll har my visat hur man gör veg-sill, såg faktiskt ut som riktig sill, kanske snor receptet...


spurs- chelsea slutade 1-1, helt ok.

Av Onkel Grävling - 21 december 2011 22:53

bara 2 dar kvar.. madde har åkt till ö-vik för att hälsa på ida, så jag passade på att umgås med mina småsystrar idag. träffades på stan och käkade på subway, trevligt. nu ikväll har jag och my skottat. lär ju kännas i kroppen imorgon, men det känns skönt att få göra lite fysiskt jobb. borde gå och lägga mej, har inte sovit ut på bra länge.

Av Onkel Grävling - 19 december 2011 23:45

jobbig start på veckan. det mesta gick fel på jobbet, allt jag tog i blev skit.. repade mej dock. slutade redan kl fyra idag, har nog inte hänt i december på bra länge.

emma och pål hälsade på idag med, vi spelade lite wii och hade det slappt. nu blir det sängen, som vanligt alldeles för sent...

Av Onkel Grävling - 18 december 2011 23:19

lång skön helg. igår var vi till sörberge och hälsade på, de var trevligt. åt pizza och spelade sällskapsspel hela kvällen när vi kom hem. idag har det snöat hela dan... ikväll tog vi med oss emma på olearys och käkade middag, grymt gott som vanligt. tack my och martin som bjöd, väldigt snällt. sen åkte vi hem och spelade yatzee. emma tog med sej pål, han gick bra ihop med noodle. kul att hon har lite hundkompisar.


spurs vann med 1-0 mot sunderland.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards