Onkel Grävling.

Alla inlägg under september 2009

Av Onkel Grävling - 30 september 2009 20:31

mätt. har ätit på mc doodles, inte helt fel. vi åkte och hälsade på syster åsa, längesen vi sågs. hade samlat ihop lite pez-figurer till hennes samling, den börjar bli stor nu, säkert en bra bit över 250 stycken. kul hobby, önskar att jag kunde komma på nån kul hobby.

Av Onkel Grävling - 29 september 2009 21:31

brynäs-frölunda 1-2... det är nåt fel. tre matcher och bara tre gjorda mål?! kanske borde stanna efter träningen och skjuta en extra hink med puckar...

Av Onkel Grävling - 29 september 2009 21:29

kollade nyss på rosemarys baby. har inte sett den på 10år, men nu i helgen köpte jag den på dvd. lika bra, om inte bättre än jag mindes den. galet bra!

Av Onkel Grävling - 29 september 2009 21:20

udda sak på jobbet idag. eftersom jag är lite småsjuk hade jag glasögon idag, inte så ofta jag har det på jobbet.

när jag kommer ut i matsalen träffar jag på en stammis.

-hej, jag kände knappt igen dej med glasögon.

-nä, jag brukar ha linser.

-du är så lik han, den där kända som blev mördad i usa, kommer inte på vad han heter.. äh, jag kommer väl på det.

hmm.. mördad kändis i usa? jfk? john lennon? abraham lincoln? kom inte på några mer.. men det behövdes inte, för när jag kom ut i matsalen igen, så dök han på mej.

-du! nu kom jag på vem du liknar. malcolm x!

se där ja.. tack tror jag...  

Av Onkel Grävling - 28 september 2009 19:31

kändes tungt att jobba idag, förkylningen blir bara värre. dessutom har jag börjat bita mej i kinderna när jag sover, kan inte ha bettskenan när jag är förkyld.. ska försöka sova tidigt den här veckan, se om jag blir frisk.

Av Onkel Grävling - 27 september 2009 19:15

trollhättan-giffarna 1-1.... ser ganska mörkt ut nu. iofs hade det kunna vara värre, giffarna kvitterade i allra sista minuten. allt för dåligt..

Av Onkel Grävling - 27 september 2009 19:11

skönt att få ha sovit ut i helgen. idag var vi hos maddes mamma. åt middag och spelade spel, gott och kul som vanligt. fick kolla på therese hamster, hercules hanibal ( skönt namn.) har varit borta hela dan, så det känns skönt att komma hem. vi köpte filmen bolt, så den ska vi kolla på nu.

Av Onkel Grävling - 26 september 2009 18:40

brynäs förlorade idag mot skellefteå, 1-2 blev det. vet att det är tidigt på säsongen, men 2 mål på 2 matcher...

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards