Onkel Grävling.

Alla inlägg under december 2010

Av Onkel Grävling - 28 december 2010 21:40

ganska lugnt på jobbet just nu, en del är väl kanske lediga.. fast mat behöver man ju alltid.

skulle ha kollat på huset idag, men det blev framflyttat till måndag. ska bli kul att se iaf.


spurs fortsätter vinna trots utvisningar, 2-0 mot newcatsle blev det.

brynäs däremot, fortsätter att förlora... 2-3 mot frölunda.. icke bra.

Av Onkel Grävling - 27 december 2010 23:06

har tjuvstartat med mitt nyårslöfte, ska försöka hålla mej i form. (jävligt orginellt...) just nu känner jag mej laddad och pigg, så det gäller väl att utnyttja det medans det varar.. vet inte om det blir nån skidåkning iår, vet att jag har tjatat om det och jag vill verkligen, men jag har fan inte råd.

Av Onkel Grävling - 26 december 2010 21:55

skönt att sporten har dragit igång igen. tottenham slog aston villa borta med 2-1 van der vaart 2 målsskytt.

sämre gick det för brynäs. södertälje är en riktig skräckmotståndare den här säsongen, idag blev det förlust 3-4.


annars händer väl inget. vi har pantat burkar idag, alltid lika kul...

imorgon är det jobb igen, hoppas det blir lugnt.

Av Onkel Grävling - 25 december 2010 23:54

var uppe tidigt i morse och åkte på rea. blev ingen tv dock,får bli senare. annars har vi häckat i soffan och kollat på dvd hela dan, rätt skönt.

ska tydligen bli snöstorm och 2 dec snö i natt, kul....

Av Onkel Grävling - 24 december 2010 23:42

jaha, god jul då. har nyss kommit hem efter att som vanligt varit borta hela dagen. trevligt hos svärmor och god mat som vanligt, fick till och med några julklappar, kan du förstå? sen var vi nån timme hos svärfar, lånade pjutten så att tapiren får tina lite. inte så konstigt som det låter, byt-lånade bil bara.

jobbigt att skotta framför motorvärmaren, -20 ute!

nu ska jag pusta ut lite, imorgon ska vi kolla efter en ny tv..

Av Onkel Grävling - 23 december 2010 17:18

äntligen helg!!! blev inte lika sent som vanligt, skönt. ikväll blir det uppesittarkväll hos svärfar, ska bli skönt nu när man kan koppla bort jobbet.


Av Onkel Grävling - 22 december 2010 23:07

bara en jobbdag kvar, sen kanske tom jag kan njuta av lite jul. bra dag på jobbet, vissa saker som jag kanske har gruvat mej för verkar lösa sej. såå.. en dag till klarar jag nog av, ha ha...

Av Onkel Grävling - 21 december 2010 22:20

vilade upp mej igår och det hade jag igen imorse. längesen jag kände mej så pigg och energisk på jobbet, trots förkylning. kan ju ha nåt att göra med att det är sista julveckan, skönt!

pratade med emma förrut, längesen sist. verkar inte bli borås för henne, hon har varit där en månad, men nu är hon iaf hemma. hoppas vi ses nåt i julhelgen.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards