Onkel Grävling.

Alla inlägg under oktober 2008

Av Onkel Grävling - 31 oktober 2008 20:38

lång dag idag. eftersom det är hallåvin snidade jag till en pumpa-gubbe på jobbet. innehållet gjorde jag en soppa av, med lime och chilli, helt ok.

efter jobbet spelade vi bowling, jag vann! fortfarande jobb-champion på bowling alltså.

efter det var jag över till åsa en snabb sväng och skrev under lite papper. hon har köpt nytt golv för repfonden, hon har börjat renovera som fan.

sen hjälpte vi therese med att flytta in, ska fortsätta med det i morgon.

lär bli en heldag på ikea i morgon...

nu ska vi bara ta det lugnt och spela lite lego batman.

Av Onkel Grävling - 30 oktober 2008 21:18

fan, nu börjar jag bli less... femte raka förlusten för brynäs, 1-2 mot rögle. av 33 skott lyckades man alltså bara få in ett. tröstlöst. vinst mot södertälje på lördag är ett måste.

Av Onkel Grävling - 30 oktober 2008 19:29

trött och ont i huvudet hela dan. har varit så jävla grinig, det vet jag.

ska ta en smörgås och vila i soffan.

Av Onkel Grävling - 29 oktober 2008 22:56

wow.. känns som nån har jävligt roligt med mej... 4-4! mål alldeles i slutet av lennon, fan vad skönt! fattar inte vad som hände riktigt...

Av Onkel Grävling - 29 oktober 2008 22:49

fy fan, ständigt detta arsenal. i skrivande stund ligger spurs under med 2-4, kan säkert ramla in några fler mål. ha ha, precis nu reducerade vi till 3-4. skit samma, bara nån minut kvar ändå. hatar verkligen arsenal och förlust mot dom är det jävligaste jag vet.

man tycker att jag borde vant mej, men nää...

Av Onkel Grävling - 29 oktober 2008 20:29

brynäs har värvat en ny forward. det är sebastian lauritzen, en 25 årig kille som nu senast spelat i linköping. han har väl inte fått så mycket speltid där, men förhoppningsvis får han det i brynäs.

dessutom är han här ifrån sundsvall, njurunda om man ska vara noga.

på lördag mot södertälje ska han iaf vara spelklar.

Av Onkel Grävling - 29 oktober 2008 20:19

årets första snö kom ikväll. inget stort snö-fan, men det blir iaf lite ljusare ute. madde är hos sin pappa och sätter på vinterdäcken, lär ju snart behövas. therese var här förrut. på fredag blir vi grannar, ska ju bli kul.

hon ska även adoptera morris. kommer att sakna honom, men det blir nog bäst så. han hamnar i bakgrunden och får inte den uppmärksamhet han förtjänar. therese kommer säkert att skämma bort honom och det förtjänar han.

Av Onkel Grävling - 28 oktober 2008 21:13

brynäs är inte bra just nu, 0-6 förlust borta mot modo. tur att dom har tagit så pass mycket poäng hitills, det lär behövas. det här var fjärde raka förlusten, det är nog bra att det är uppehåll snart, så dom kan rätta till det som är snett.

0-6... fyy faan...

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards