Onkel Grävling.

Alla inlägg under november 2010

Av Onkel Grävling - 30 november 2010 21:41

en helt vanlig dag. tråkigt på jobbet, städa upp efter doris, hungrig utan att det finns nån mat hemma, dom enda som ringer är telefonförsäljare. kallt som fan är det också. men fan vad jag gnäller!


5 matchers avstängning för nisse ekman!? vilket jävla skämt....


Av Onkel Grävling - 29 november 2010 21:39

skönt att ha måndagen avklarad, bara resten kvar...

brynäs lyckades äntligen vinna borta, 5-2 mot aik.

mot sängen!

Av Onkel Grävling - 28 november 2010 20:11

skön 2-1 seger hemma mot liverpool, spurs är på gång igen!

Av Onkel Grävling - 28 november 2010 17:40

idag gick vi på gåbingo med doris. gick väl sådär, ingen vinst och skitkallt.

har tinat upp på soffan ett tag nu. beställde hem pizza förrut, skitäcklig! degig och flottig, fy fan. ingen mer pizza på ett tag.

Av Onkel Grävling - 27 november 2010 22:02

brynäs mötte djurgården hemma idag, 4-3 vinst efter sudden. men det kom lite i skuggan av nils ekmans vidriga slashing på jacke silfverberg. bland det sjukaste jag sett på en hockeyrink! men det är ju inte första gången ekman får ett psykbryt av det där slaget... jävla frigolit-tomte....

Av Onkel Grävling - 27 november 2010 21:58

lång dag på birsta, mycket folk. fick med oss det vi skulle ha iaf och sen vidare till svärmor. kombinerad födelsedagsmiddag för henne och majsan. först gjorde therese en förrätt, god som fan. sen blev det indisk mat, också gott som fan och till sist en tårta som majsan gjorde, också den galet god. så nu är jag sinnessjukt mätt, ska ligga på soffan och smälta all mat.

Av Onkel Grävling - 26 november 2010 22:03

lilla majsans födelsedag idag. firande med tårta och släkt hela kvällen. skönt med helg, är så jävla trött. skulle vilja sova ett dygn, men vi ska upp tidigt och åka ut till birsta imorgon, vem vet jag kanske piggnar på mej tills dess.

Av Onkel Grävling - 25 november 2010 23:24

just idag var det skitviktigt att jag var i tid på jobbet, självklart försov jag mej... och så var den dagen mer eller mindre körd.. eller, lite bra blev det till slut, 25e betyder löning. och nu verkar det som att det kommer att lösa sej med min övertid, fast det har vi inte sett än..


nu ikväll har vi hälsat på åsa som fyller 35 år idag, gott med fika. åsa såg lite rädd ut för doris, lätt att förstå, doris är nästan dubbelt så stor som åsa, nästan..

bäst att lägga sej nu, vill inte försova mej igen.


brynäsförlust mot skellefteå, inte mycket att skriva om där..

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards