Onkel Grävling.

Alla inlägg under augusti 2008

Av Onkel Grävling - 31 augusti 2008 19:33

äntligen har vi flyttat in tvn i sovrummet, vet inte varför jag har dragit ut på det. skönt att ligga i sängen och glo på tv, nu behöver man inte kliva upp alls på helgerna. ja, toa och äta isf..

Av Onkel Grävling - 31 augusti 2008 17:00

säg den glädje som varar, när giffarna är så jävla hopplösa. visst kalmar borta är en galet svår match, men vafan..

iofs kan det inte vara lätt att vara gifspelare med en sån tränare som p-j hansen.. tror inte att han har kört med samma start-11 i 2 matcher i rad, det är ju stabilt... dessutom verkar det inte spela nån roll vad spelarnas naturliga position är, dom får spela på de mest udda platser i laget. är väl bara en tidsfråga när målisen får spela forward...

återigen, sparka den där inkompetenta norrmannen en gång för alla!!

Av Onkel Grävling - 31 augusti 2008 16:27

det var grymt längesen jag var så nöjd med oavgjort, som jag är idag. chelsea borta, inte en chans i helvete att vi får med oss poäng.

jorå, 1-1 slutade matchen målskytt för spurs blev darren bent. helt plötsligt blev fotboll lite roligare igen.

Av Onkel Grävling - 31 augusti 2008 12:16

lite nya göte bilder. han ser ut att ha det så skönt när han ligger och grisar i sitt lilla hamsterhus. fan vad skönt att vara hamster...

Av Onkel Grävling - 30 augusti 2008 20:05

Roman Pavljutjenko, så heter spurs senaste nyförvärv. den 26 årige ryssen var med och sänkte sverige i em i sommras och förhopningsvis kommer han att ösa in mål för tottenham.

transferfönstret stänger om 2 dar, min gissning är att jag snart kommer att få presentera ännu ett nyförvärv... vi får väl se..

Av Onkel Grävling - 30 augusti 2008 19:59

madde har kommit hem från ikea, hon hade köpt en jävla massa. lampor och hyllor och annat smått och gott. bra med en hylla ovanför databordet, vi har tänkt skaffa det länge och nu sitter den så fint här.

Av Onkel Grävling - 30 augusti 2008 13:35

madde och ida är ute på birsta och bränner pengar, så jag har det rätt lugnt och skönt här hemma. håller på att småstäda lite och tvätta. rensade ur min garderob förrut, det behövdes. hittade kläder jag inte sett på ett bra tag och andra som jag inte ens visste att jag hade. blir inte att jag köper så mycket kläder nu för tiden. känns inte som det behövs. och inte följer jag modet heller, jeans och t-shirt funkar alltid.

Av Onkel Grävling - 29 augusti 2008 21:31

vilken snäll pojkvän jag är. madde hade tråkigt och tjatade på mej att hon skulle få sminka mej. visst, kör hårt. resultatet blev väl en blandning av en skabbig hora och en ganska snygg zombie...

men vad gör man inte för sin lilla kaksmula...

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards