Onkel Grävling.

Alla inlägg under juni 2008

Av Onkel Grävling - 30 juni 2008 22:20

madde ligger och små-sover på soffan, så jag har passat på att läst lite. fick låna en bok av emma, människohamn av john ajvide lindqvist. hade läst en bok av honom tidigare som jag tyckte var ganska bra, men den här är bland det bästa svenska bok jag läst. galet spännande och grymt bra skriven. har läst halva på bara några dar och jag kan inte sluta.

spring till bibloteket det första ni gör i morgon och låna boken.

Av Onkel Grävling - 30 juni 2008 18:58

tråååkkkigt.... inget på tv, inget att göra. lägga mej och läsa kanske.

Av Onkel Grävling - 29 juni 2008 21:26

lite roliga facewarp bilder på katterna. roligare än så här har vi inte på söndagar.

Av Onkel Grävling - 29 juni 2008 16:38

vilka djävla skitdjur måsar är. bor man vid havet så är man granne med hela måsligan. nyss satt det 3 måsar på hustaket mitt emot och skrek i varandras öron. om jag tycker det är störigt hur illa är det inte om man vore mås själv? sitta där med en mås kompis på varje sida som skriker rätt in i öronen på en. hiiiiiiaarrr hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiar! vafan vill ni? jag sitter aldeles brevid, ni behöver inte skrika.

Av Onkel Grävling - 29 juni 2008 13:07

storstädat idag, behövdes verkligen. rensade äntligen skohyllan. lyckades begränsa utbudet till 4 par, vilket gjorde att 6 par försvann. dessutom har madde lika många om inte mer, så förstå hur fan det har sett ut.

skön slappar söndag. ska inte göra nåt särskilt, äta potatisbullar blir väl det mest spännande som händer.

Av Onkel Grävling - 28 juni 2008 20:25

döda mej nu... vi åkte in till stan för att äta på resturang. käkade kycklingspett med bulgur och annat gott. så lågnt allt väl, men på väg därifrån började det bubbla i magen. fick skynda på madde så vi kunde komma hem snabbt nog. jag svär på att alla trafikljus i hela stan var röda. väl hemma har jag suttit på toan i 20min och jag känner mej inte helt ok.

tänker inte skylla på maten, har fått förklarat för mej av en som jobbar på anticimex, att det tar ett par timmar innan man blir dålig om man har ätit nåt som inte varit bra. skit samma, bra mår jag inte...

Av Onkel Grävling - 27 juni 2008 21:16

trevligare värvningsnyheter kom från norra london idag. spurs har värvat en ny målvakt. heurelho silva gomes, 27 årig brasse. gomes värvas från holländska ligamästarna psv.

en riktigt bra värvning och nu har vi säkert sett stackars paul robinson för sista gången i spurs tröja.

 
Av Onkel Grävling - 27 juni 2008 21:09

ha ha ha.. jaha? som jag skrev för nån dag sen var brynäs på jakt efter en ersättare till pavel brendl. janos vas, låter namnet bekant? jasså inte det? vas är 24årig forward från hockey metropolen ungern... ungern?! va i helvete? driver ni med mej? en ungersk hockeyspelare... fanns det inga att värva i indien? jag är på väg in i en djup depression....

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards