Onkel Grävling.

Alla inlägg under januari 2008

Av Onkel Grävling - 31 januari 2008 21:42

orkar snart inte kommentera hockeyn, ny förlust i kväll mot modo. slutspel har jag svårt att tro på, och de är väl skit samma. huvudsaken är att vi slipper kvalserien. den kan få vilken härdad hockeysuporter som helst att få nervfel. elitseriens 2 sämsta lag möter allsvenskans 4 bästa, i en avgörande serie där bara 2 går till elitserien. som brynässuporter har jag varit med om det ett par gånger, inte kul, tro mej.

Av Onkel Grävling - 31 januari 2008 21:36

silly season är inne på sina sista timmar. en massa skumma rykten, vissa med mer sanning än andra. defoe verkar vara på gång till portsmouth, kanske inte så konstigt med tanke på hans begränsade speltid. en som det snackas skulle vara på gång är valencias david villa. men skulle det vara sant så skulle det vara årets transferbomb. nä, ett riktigt kalle anka rykte. vi får se, vid midnatt är det färdighandlat, förhoppningsvis med några fina nyförvärv.

Av Onkel Grävling - 31 januari 2008 20:19

varit på birsta nyss, inte så kul. var på ikea för att försöka förnya vårat möbelemang, gick inte så bra. på pluskontot, jag köpte spare-ribs och barbequesås. yaoo! fan vad sinnessjukt gott det är. älskar bbq-sås.

köpte 2 nya spel på mediamark.....t. soul calibur3 och buzz, the music quiz. galet stor affär, men bra med spel, skivor och filmer. köpte första säsongen av sopranos. har alltid velat sett den serien, men eftersom jag missade början, så har jag inte velat se den på tv. ska kolla på den på dvd istället.

0-0

Av Onkel Grävling - 30 januari 2008 22:56

everton spurs slutade 0-0. helt ok antar jag, everton är svårslagna och 1 poäng är ju inte fy skam.

matchens lirare:jonathan woodgate. gjorde sin första match i klubben och det var en debut med mersmak. klart bäst på plan.

Av Onkel Grävling - 30 januari 2008 21:37

nyss innebandy, nu dödstrött. orkar inte tänka ut nåt att skriva, vill bara dricka lite läsk och somna in. hoppas spurs vinner mot everton.

tack gry för dom fina teckningarna, fast jag undrar om det är så du ser mej, som en njure med ben? fina var dom iaf. tack tack.

Av Onkel Grävling - 29 januari 2008 19:40

ensam hemma, jag mötte madde i dörren när jag kom hem. då var hon iväg för att jobba. inget att göra, ska betapeta lite och sen se på en film.

Av Onkel Grävling - 28 januari 2008 22:00

tottenham har äntligen värvat. det är mittbacken jonathan woodgate, som kommer närmast från boro. riktigt rutinerad kille som även spelat i real madrid. på minus sidan kan man väl säga att han är jävligt skadebenägen. men men, bara hoppas han håller.

Av Onkel Grävling - 28 januari 2008 21:57

ja! jag är så bra! ny rullning på betapet, ordet streber gav 146 poäng. trefligt. seg kväll annars, har pratat med ylva i telefonen. hon har köpt sin första bil, en hyndai(tror inte de stavas så, men skit samma..) hoppas den håller länge.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards