Onkel Grävling.

Alla inlägg under november 2012

Av Onkel Grävling - 30 november 2012 20:30

för en gångs skull gick det bra att jobba på en fredag, allt lugnt frid. sen ringde madde. daisy hade pissat på sängen.... bara att åka ut på ikea och köpa nytt, inte billigt. är ganska paranoid just nu, men än så länge "peppar peppar" har hon inte gjort om det..

Av Onkel Grävling - 27 november 2012 23:18

lugn och seg kväll, spelat playstation hela kvällen och då går tiden galet snabbt.

äntligen brynäsvinst! hela 5-0 hemma mot linköping.

Av Onkel Grävling - 26 november 2012 23:00

maddes födelsedag, bara 29 år. skönt att ha en så ung fru. besök och fikande hela kvällen. när vi blev ensamma passade vi på att spela lego sagan om ringen. vet ingenting om dom där filmerna, så madde får guida mej.

Av Onkel Grävling - 26 november 2012 00:02

Vad är nytt? Ännu en helg.
Igår gick jag med nudie ända ner till stan och tillbaks, resten av kvällen blev lugn.
Idag åkte jag ner på stan själv och köpte maddes presenter. Enligt vår tradition fick hon dom tidigare, verkade gilla dom iaf.
Nu ikväll har vi varit och kollat på kören som svärfar är med i, var ju trevligt.
Pratade med my förrut, hon kommer upp till jul.
Till sist, grattis åsa som fyller 37 år idag.

Av Onkel Grävling - 19 november 2012 22:20

Innebandy ikväll, äckligt utmattad. Gick oväntat bra, många mål. Köpte ett par nya skor för en hundring, bra deal.
Hoppas jag slipper jobba över imorgon, kan bli sjukt sent. Hoppas hoppas...

Av Onkel Grävling - 18 november 2012 21:27

Så var helgen slut, Mycket besök. Igår var mamma, pappa och åsa här. Och idag var emma och pål och hälsade på. Det är väl det enda som hände. Just det... Badade lillemor, inte populärt... Men han hade legat i sin egen spya, så vad gör man?

Önskar att jag kunde glömma allt som hade med sport att göra igår, så jag tror faktiskt att jag gör det...

Av Onkel Grävling - 15 november 2012 21:17

vaknade halv 9 imorse och sen blev ju resten av dagen efterbliven... alla vanliga rutiner skiter sej och man kommer efter hela dagen. att stämningen på jobbet just nu är helt bisarr, är en annan historia... känner att jag inte alls mår bra just nu, psykiskt slut och jag ser ingen ljusning. förutom att det snart är helg då, ska bara beta av 12timmar så är jag fri ett tag iaf.

inte blir man gladare av brynäs.... 0-3 hemma mot hv..


Av Onkel Grävling - 13 november 2012 21:46

2 årig bröllopsdag idag, sjukt fort tiden går. madde jobbar kväll, så det blir inte så mycket firande, men lite tårta blir det nog.

annars har det varit en lugn kväll. maja var här en stund, men hon är ju så lugn till skillnad från andra... nä, nudie har faktiskt varit lugn hon med. hon får oförtjänt mycket skit ibland.


hockeyn är igång igen. brynäs verkar må bra av vila, enkel 4-1 vinst mot linköping.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards