Onkel Grävling.

Alla inlägg under september 2012

Av Onkel Grävling - 30 september 2012 22:50

ännu en bra dag. madde och jag var på ikea och köpte möbler. humöret har aldrig varit bättre och med dom nya hyllorna på plats, så känns det som att vi börjar få ordning.

ny jobbvecka väntar nu, längtar redan till nästa helg..

Av Onkel Grävling - 29 september 2012 22:42

lång bra dag. klev upp tidigt och tog med nudie på geocaching. 3 timmar senare, med blöta fötter och 8 hittade cacher var vi hemma igen. åkte ut på plantagen och bauhaus, handlade lite nödvändigheter.

nu ikväll har vi hälsat på åsa. hon verkar må bra och vi blev där en bra lång stund.


brynäs vann hemma mot timrå 3-2! bara en sån sak är orsak att fira. att sedan spurs vann med 3-2 borta mot man united!!! det är fanimej sex på en tallrik!

Av Onkel Grävling - 27 september 2012 22:33

varför så trött på mornarna? vem vet... men imorgon är det fredag och jag längtar så till helgen, så mycket jag vill göra, svårt att få tiden att räcka bara. skulle vilja geocacha lite innan snön kommer och kanske hälsa på syskonen. vi får se.

slog huvudet på jobbet idag och fick en rejäl bula.. min kära fru har rätt, jag gör illa mej hela tiden.. blivit klantigare med åren kanske. :/


brynäsförlust med 3-5 mot skellefteå, de blir så ibland.

Av Onkel Grävling - 25 september 2012 22:49

Altanen färdigskruvad igår, eller färdig blir jag nog aldrig...... Skit samma, det går att gå på den iaf. Hoppade över innebandyn och vilade mina ömma revben istället. Kändes rätt skönt att inte vakna med träningsvärk.
Har tagit det lugnt ikväll och hunnit med att läsa en hel del. Finns säkert 100 viktigare saker att göra, men dom hinns nog med en annan dag.

Brynäs vinst mot modo, 2-1 efter sudden. Fint de.

Av Onkel Grävling - 23 september 2012 22:45

vaknade kl nio i morse av maddes farfar, som var sugen på att snickra lite. gick ju bra, vi är näst intill färdiga och jag tror det blir bra. hann iväg till birsta också, kattmat och ett hyllplan köpte vi. ganska trött nu, ny vecka imorgon..


giffarna klarade 0-0 borta mot elfsborg, med en man mindre i en timme dessutom. måste man ju säga är bra.

ännu bättre för spurs, som vann med 2-1 hemma mot qpr. lägg till brynäs vinst igår, så blev det en riktigt bra sporthelg.

Av Onkel Grävling - 22 september 2012 18:56

Sitter och vilar ut på soffan och känner hur bra jag mår. Vi började med altanen idag och det gick snabbare och bättre än jag trodde. Ramen är på plats, så nu är det reglarna och trallen kvar.
Nu har vi ätit middag, känner mej mätt och slö. Madde ska iväg på bio och jag ska bara ta det lugnt.

Av Onkel Grävling - 20 september 2012 23:15

Veckan har gått snabbt, skönt med helg. Har fortfarande sjukt ont i revbenet... Inte hänt så mycket annat, hoppas på lite bra väder på lördag så att man kan börja med altanen.

Av Onkel Grävling - 17 september 2012 22:16

Ännu en hård men bra jobbdag, kul med mycket gäster.
Nu i kväll spelade jag innebandy. Brakade återigen in i en ribbstol och jag har så jävla ont i ett revben. Ont att andas, ont att skratta, ont att lyfta armen osv... Spännande att se hur det känns imorgon...

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards