Onkel Grävling.

Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Onkel Grävling - 3 augusti 2008 22:54

det är inte lätt att vara fotbollstränare. jag har tagit över tottenham(vad annars..) på mitt nya managerspel. faan vad jobbigt.

hälften av spelarna är skadade, inga nyförvärv vill spela i mitt lag, mina bästa spelare vill bli sålda, inga vinster, laget kan inte göra mål, fansen hatar mej, styrelsen vill sparka mej och dessutom har jag satt föreningen i djup ekonomisk skuld, 140 miljoner back.....

visst fan är det lätt att gnälla på tränarna när det går dåligt, men dom har det nog inte så lätt. om jag nästan får magsår av att leda laget på låtsats, vågar jag inte tänka på hur stressigt dom har det.

Av Onkel Grävling - 3 augusti 2008 22:47

ny träningsmatch idag och spurs går fram som en ångvält. dortmund besegrades med hela 3-0. målen gjordes av bent (såklart..), dos santos och o´hara. om en vecka spelas den sista träningsmatchen, mot roma.

sen jävlar drar det i gång, boro borta den efterföljande lördagen.

Av Onkel Grävling - 3 augusti 2008 14:17

what to do? regn, grått och typisk tråk-söndag. inget att göra. madde sitter och väntar på att jag ska bli klar med datorn, sims-sugen...

2 veckor kvar av semestern nu, känner att jag vill göra nåt innan den är slut. jobb ångesten börjar redan krypa inpå mej. ska försöka att inte tänka på det.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards