Onkel Grävling.

Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Onkel Grävling - 6 augusti 2008 20:01

ännu mindre sugen att börja jobba igen nu. danskan som praktiserade ringde och småpratade nyss, verkar mest skit. hon praktiserade bara 1 vecka pga strul med boendet. som det lät på henne så jobbade tommy själv nu, svårt att tro men vem fan vet? problemet med min chef är att han räknar praktikanter som anställda, vilket man inte får. instället för att ta in vikarier så litar han till praktikanter. iofs är det väl snart inga som vill jobba där... jag måste börja söka nytt jobb på allvar.

Av Onkel Grävling - 6 augusti 2008 19:59

nu är det slut på sopranos, såg sista delen idag. kommer att sakna den, om det bara var skit på tv, kunde man alltid kolla på några avsnitt.

funderar på att börja samla six feet under boxarna, bra serie.

Av Onkel Grävling - 6 augusti 2008 12:27

äntligen, eller nåt... brynäs har gjort klart med sin tilltänkte förstacenter.

Stephen Dixon, 23 år från kanada. ingen aning om vem han är, känns som en riktigt desperat värvning. hoppas verkligen dom har scoutat honom ordentligt. hoppas att jag blir överbevisad...

Av Onkel Grävling - 6 augusti 2008 00:54

jag har äntligen börjat skriva min novell, eller vad man nu ska kalla det. har haft iden i mitt huvud länge nu, problemet var att jag bara hade början och slutet klart. lyckligtvis visade det sej att allt kommer bara man har börjat. nu är problemet snarare att jag inte kan sluta skriva. men det löser sej väl.

ska bara se till att jag får ut allt jag har i huvudet på papper, innan jag glömmer allt.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards