Onkel Grävling.

Alla inlägg under augusti 2012

Av Onkel Grävling - 31 augusti 2012 19:53

stressig fredag, men jag slutade ändå vid fyra. firade med en drink, för det känns så grymt skönt att vara ledig i helgen. jobbat 2 helger i rad, det får räcka.. ska njuuuuta så mycket jag kan!

Av Onkel Grävling - 29 augusti 2012 21:28

Andra kvällen irad med migrän.. Har tagit det lugnt och bara vilat. Madde kommer snart hem och med sej har hon maja. Vi ska ha henne i en vecka, blir kul.

Av Onkel Grävling - 27 augusti 2012 21:16

Ny vecka, ganska lugnt. Har fyllt på snusförrådet ordentligt, köpte 3 stockar på en gång. Borde klara mej ett tag.
Giffarna förlorade mot malmö... Surt. På söndag ska jag se min första gif match för året. Fick en billjett av maddes farfar igår, så nu finns det inga ursäkter längre.
Tror det är snöstorm i helvetet, åsa har skaffat facebook! Och nu när hon har dator kanske hon läser det här, isf hej åsa! :)

Av Onkel Grävling - 25 augusti 2012 21:37

äntligen slut på en låååång jobbvecka, en härlig ledig söndag väntar. pratade med my nyss, säkert flera månader sen sist. skönt att hon har det bra i malmö iaf. tråkigt att vi syns så sällan bara.


Av Onkel Grävling - 23 augusti 2012 23:01

14 timmar senare är jag hemma igen.. Blev en liten resa till härnösand för lite jobb. Lite trött men det har varit en bra dag. Lite sömn nu, så är jag redo för en lång fredag.

Av Onkel Grävling - 21 augusti 2012 21:58

Jobbigt på jobbet just nu, men inget jag kan styra över. Men jag längtar efter söndag, då borde det ha lugnat ner sej.
Jag och madde åkte till birsta efter jobbet. Vi har äntligen köpt brandvarnare, känns ju lite tryggt iaf. Köpte även arkham city, äntligen. Kul att ha nåt nytt att spela, nu när kvällarna börjar bli mörkare.

Av Onkel Grävling - 19 augusti 2012 11:43

helt slut efter en galen avslutning på dan igår. jobbade ju som sagt och det gick ju bra behövde inte göra så mycket, mest väntan. jag, tommy och my var ute på merlo och grillade. allt var lugnt tills vi skulle åka hem, då blev vi stuckna av jordgetingar alla tre.. när vi kom tillbaka till jobbet började my svälla upp och fick svårt att andas. vi fick panik och ringde ambulansen, jag följde med upp på akuten och väntade. vid midnatt började hon bli bättre och jag blev avlöst av en kompis till my.

hon hörde av sej i morse och sa att det var bra nu, så det känns ju som en lättnad. man blir ganska skärrad och stirrig när nåt sånt händer, men skönt att det gick bra till slut.

Av Onkel Grävling - 16 augusti 2012 23:55

Produktiv kväll. Har sett klart på the wire, så nu måste jag hitta nån ny serie att se på.
Har övat en hel del på gitarren med. Kan nästan spela, nu tändas tusen juleljus utantill. Vet inte vad som är mest stört, att jag spelar den i augusti, eller att JAG spelar en julsång...
Stackars dumma nudie hostade upp en tejprulle nyss... Den hunden slutar aldrig att förvåna..

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards