Onkel Grävling.

Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Onkel Grävling - 2 augusti 2008 22:57

madde kan äntligen spela sitt älskade sims 2, nu när jag har så bra dator. har köpt football manager 2008 åt mej själv, men jag har inte hunnit pröva det än. det blir väl tid för det med. å andra sidan kan jag spela playstation med gott samvete när madde spelar sims..

Av Onkel Grävling - 2 augusti 2008 18:01

yayy! jag har köpt en ny dator. den gamla var mest skit och hade fan så mycket virus. så grymt kul och det är jag fan värd.

nu ska jag äta vårrullar.

Av Onkel Grävling - 2 augusti 2008 00:45

ännu en träningsmatch för spurs ikväll, det är tätt mellan gångerna nu.

celtic från skottland slogs med 2-0. darren bent är äckligt effektiv just nu, mål igen. 2-0 målet gjordes av nyförvärvet david bentley, det var dessutom hans första match i tottenham tröjan, verkar lovande inför hösten.

Av Onkel Grävling - 2 augusti 2008 00:36

åsa och emma kom aldrig, emma var tvungen att jobba. vi åkte till maddes pappa istället och grillade. ganska kallt och blåsigt, men satt man vid brasan var det rätt skönt. kalle har byggt en liten grillplats på gården. där satt vi ända till midnatt och hade det rätt så bra.

vi tog lite nattmat på mc doodles på väg hem. åt den nya burgaren, asian beef. rätt ok, men vårrullarna var jävligt goda. dom kommer jag käka under hela os.

på tal om os, vad är det för jävla proppskåp i viasat(tror det är dom)reklamen? os i bäääjing.. jaha? säger vi inte peking längre? låter ju så mycket sexigare att säga bäääjing... peking för helvete!

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards