Onkel Grävling.

Alla inlägg under oktober 2012

Av Onkel Grävling - 29 oktober 2012 22:36

Känns som jag kommer bli gråhårig innan jag fyller 34... Idag när jag kom hem, så hade nudie ätit en hel kartong tepåsar....... Jag blir galen!! Känns som hennes mening med livet är att göra mej sinnessjuk. Ibland.. Hon är ju snäll iaf.

Av Onkel Grävling - 28 oktober 2012 22:28

en bra helg börjar lida mot sitt slut. igår var vi med emma och åsa på stan, handlade lite kläder nu när löningen dykt upp. emma och jag passade på att spela lite resident evil också, roligare när man är 2.

idag tog vi med emma ut till birsta. mycket folk... handlade nästan inget, men det är kul att få komma ut lite.

hade maja här under dagen, kul att hon fick träffa pål igen, dom gillar ju varandra. daisy däremot, är nog glad att pål har åkt hem...


skt viktig match för giffarna idag, då förlorar dom såklart med 0-4...... spurs däremot vann med 2-1, alltid nåt.

Av Onkel Grävling - 26 oktober 2012 22:59

Lång fredag som vanligt.. Kallt och snö. Men det gör inte så mycket när man är ledig och sitter inomhus med en brasa tänd. Daisy gillar snön iaf. Hon kommer in med is och snö i pälsen. Lillemor den fegisen, sprang ut och tvärnitade... Vänjer sej väl snart.

Av Onkel Grävling - 25 oktober 2012 22:19

Ännu en vecka som bara försvann. Riktigt kallt idag, så jag har eldat hela kvällen. Hoppas veden räcker vintern ut.

Av Onkel Grävling - 22 oktober 2012 22:52

Trots magproblem så åkte jag på innebandyn. Kände mej seg och tung, har varken tid eller lust att bli sjuk...
Får se hur jag känner mej imorgon.

Viktig match för giffarna, fick iaf med sej en poäng.

Av Onkel Grävling - 21 oktober 2012 21:11

Det verkar som min inre klocka inte kan ta sovmorgon längre... Ja ja, när man ändå är uppe kan man göra lite nytta. Passade på att göra klart för vintern, plocka in trädgårdsmöblerna och sånt. Lite deppigt att det är en lång, kall mörk vinter på gång. Längtar redan efter vår.

Av Onkel Grävling - 20 oktober 2012 22:50

Storstädning idag. Tog en jävla tid, men det är skönt när det är gjort. Ska sova ut imorgon istället.

Fotbollen i england är i gång igen. Tyvärr förlust för spurs.. Dålig sportvecka..

Av Onkel Grävling - 17 oktober 2012 23:05

Lagom kul dag... Madde tog med nudie till veterinären för hennes öronproblem, blev rätt dyrt. Sen när jag kom hem, så hade hon ätit en hel chokladkaka. Vi fick åka tillbaka till djursjukhuset för att ge henne kräkmedel. Inte så mysigt, men efter en gigant spya så verkar hon må bättre. Vågar inte tänka på hur mycket vår söta lilla hund har kostat oss hitills.

Brynäs gjorde årets sämsta match, förlust hemma mot aik 1-5....

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards