Onkel Grävling.

Alla inlägg under mars 2011

Av Onkel Grävling - 31 mars 2011 22:51

fick besök på jobbet idag av emma och stefan, dom åt pannkakor. träffade dom i kväll också, när jag och madde hälsade på åsa. kul att träffas och jag önskar att det kunde vara mer ofta. ska försöka lägga mej tidigare ikväll, försov mej i morse...

Av Onkel Grävling - 30 mars 2011 22:21

tränat som en galning ikväll. tack vare robban på jobbet håller jag igång. han har också börjat träna, så vi sporrar varandra till att köra på. svårt att hålla motivationen uppe om man tränar själv har jag märkt. lär ju värka bra i kroppen i morgon..

Av Onkel Grävling - 29 mars 2011 21:29

det går framåt, som majsan sa. vem vet, snart kanske vi bor i hus. hur som helst ska mäklaren komma på måndag för att värdera lägenheten, så nu blir det storstädning i helgen.

Av Onkel Grävling - 28 mars 2011 22:51

skapligt trött i morse, somnade vid halv 3... full fart på jobbet, hela 6 praktikanter(!) måste vara nån slags rekord..

nu blir det duschen och sen äggjakt, i väntan på påsken..

Av Onkel Grävling - 27 mars 2011 21:53

fick fint besök av hela sörbergeligan idag, ylva, håkan, gry och sally. det gjorde min dag, riktigt kul att se dom, det var ett tag sen. sally pratar hela tiden nu och det är såna små saker som gör att man märker hur sällan det är man ses. förra gången sa hon knappt ett ord, men det tar hon igen nu.

annars är det väl lugnt, snart måndag... får se om man orkar upp i morgon, nu när den där jävla sommartiden gäller... fattar inte att man fortfarande måste hålla på med den där jävla klockomställningen.

Av Onkel Grävling - 26 mars 2011 21:11

sov länge idag, behövdes. har firat therese ikväll, god mat och tårta.

känner mej jävligt under isen, ingen gnista eller energi. känner att jag behöver nåt positivt, allt för långt mellan gångerna.

ska försöka kliva upp tidigt i morgon och städa lite, hur kul det nu är..

Av Onkel Grävling - 25 mars 2011 22:01

riktigt seg, blev längre än jag trodde på jobbet.. skit samma, får sova ut imorgon.

Av Onkel Grävling - 24 mars 2011 20:07

en vanlig tråkdag, med tvättstuga dessutom... verkar bli lång dag på jobbet i morgon, som vanligt på fredagar. blir iaf ledig i helgen, ska bli grymt skönt.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards