Onkel Grävling.

Alla inlägg under mars 2009

Av Onkel Grävling - 31 mars 2009 16:28

äntligen är silly season här igen. mycket rykten om vilka som kommer och vilka som lämnar brynäs. idag gjorde vi iaf klart med magnus kahnberg från frölunda. jävligt bra värvning tycker jag och han kommer att bli viktig nästa säsong.

lite bättre början på silly season iår, förra året minns jag att jag satt och svor över att vi hade värvat en ungrare.. och visst fick jag rätt, janos vas var en skitvärvning.

ja ja, kul med kahnberg som sagt, hoppas på fler bra nyförvärv.

fortsättning följer.

Av Onkel Grävling - 30 mars 2009 21:46

köpte säsong 2 av futurama i helgen, kollar mycket på den just nu. har märkt hur lömska dom  som säljer dvd-boxar är. första säsongen av en tv-serie är alltid skitbillig, så man åker hem och kollar, tycker det är bra och vill se fortsättningen. tillbaka på affären och man får en chock. om säsong 1 kostade 99kr, så kostar säsong 2 helt plötsligt 249!

el-giganten, siba och mediamark....t, ni är langare allihopa. ni praktiskt taget skänker bort den första silen, för ni vet att vi kommer tillbaka och slantar upp så mycket ni vill ha, bara för att stilla begäret.

dags för rehab.


Av Onkel Grävling - 30 mars 2009 21:03

vilken jävla dag... trodde det var lugnt på jobbet idag, nädå..

vid halv fyra tiden sa chefen att jag kunde räkna med att det skulle bli liiite senare idag, fantastisk framförhållning den mannen har. timmarna rusade iväg och jag började oroa mej för sessan. när madde jobbar kväll måste jag hem ganska tidigt och gå ut med henne. när klockan var halv 8 var jag fortfarande kvar. madde ringde och sa att nina skulle komma och hämta min nyckel, så kunde hon gå ut med sessan. skönt att det löste sej och tusen tack nina, skyldig dig en stor tjänst.

halv nio kom jag hem... trött och ledbruten. det är väl fan att han inte kan säga till i tid när man ska jobba över. tror inte han har mitt mobilnummer, annars fattar jag inte vad det är med honom.

Av Onkel Grävling - 29 mars 2009 21:14

ännu en helg som bara rusade iväg. hoppas på en lugn vecka som går fort. tror inte att jag och madde har nåt inplanerat på hur länge som helst, kanske lika bra det..

har inte gjort ett skit idag känns det som, diskat och städat lite. annars har jag mest suttit vid tvn.

Av Onkel Grävling - 28 mars 2009 17:06

lång dag. vi var ut på birsta och handlade lite. sen ut till bredsand för att fira therese, hon fyller 21. vi fikade, god tårta var det. och så passade jag på att prata och kela med morris och cleo, saknar dom litegrann, men dom har det nog bra.

nu på eftermiddagen har vi spelat rockband 2 tills madde var tvungen att åka på jobbet.

ska ta det lugnt och bara spela lite persona.

Av Onkel Grävling - 27 mars 2009 19:27

sent som vanligt på fredagar, jag borde ha vant mej nu...

lugnt ikväll, ska snart börja laga middag och sen blir det tv-soffan med madde.

känner mej rätt seg.

Av Onkel Grävling - 26 mars 2009 19:14

ännu en kväll för mej själv. jag och sessan gick ner till kubengrillen förrut och köpte lite mat. galet goda burgare där.

ringde mamma nyss. det är lika där, sjukdommar, depp och elände. men det är ju som vanligt, skönt att veta. kul iaf att prata av sej lite.

hon och pappa ska till stan och handla imorgon, men vi får synas nån annan gång, jobbar ju sent imorgon.

som vanligt på fredagar....

Av Onkel Grävling - 25 mars 2009 20:39

en vanlig, tråkig skitdag som alla andra idag, inget som har hänt. borde väl göra nån nytta, men vem orkar. om det kunde bli helg snart...

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards