Onkel Grävling.

Alla inlägg under juni 2013

Av Onkel Grävling - 30 juni 2013 23:23

Minigolf idag igen. Vanligen blir det en gång per år.. Redan nu 100% ökning.. Vann gjorde fjun, som visade sej vara en jävel med puttern.
Annars inget nytt.. Förutom att jag försöker få tvättberget att minska..

Av Onkel Grävling - 29 juni 2013 22:16

Rastlös idag. Inget att göra så jag rände runt i skogen på jakt efter cacher, gick rätt ok. Ramlade från en sten dock.. Slog i knäet och hakan, så jag är rätt stel nu...

Av Onkel Grävling - 26 juni 2013 22:00

spöregn hela dan, så vi åkte på en liten loppisturne. först inne i stan, hittade några böcker. sen ut till svartvik, kollade runt och fikade lite. sen in till fyndlagret. hittade många filmer, bra att ha när det regnar. köpte även en tv-spelsstol! grymt skön, med massage och högtalare inbyggt. kommer tillbringa många sköna timmar i den..

Av Onkel Grävling - 25 juni 2013 23:03

Daisy fortsätter att sätta fåglarna i skräck. Idag plågade hon en liten fågel så mycket att jag fick avliva den... Inte kul. Hade inte sagt så mycket om hon bara bet ihjäl dom... Men hon leker bara med dom, ganska plågsamt.
Nu ikväll har vi varit och kört laserkrig. Grymt kul och jobbigt! För en gångs skull var jag bäst. Förstår var Daisy får sin killer-instinct ifrån...
Käkade god middag på biteline innan vi åkte hem.

Av Onkel Grävling - 24 juni 2013 22:22

Rolig dag. Jag, Therese , Madde och nudie åkte till Borgsjö och cachade. 10 timmar senare hade vi loggat 25 stycken. Tog min 200de cache, får sikta mot 300 nu.

Av Onkel Grävling - 23 juni 2013 22:37

Ut en sväng till birsta idag, köpte nytt mobilskal. Efter det åkte vi och hälsade på Åsa. Längesen sist men hon verkar må bra iaf.

Av Onkel Grävling - 22 juni 2013 13:32

Lugn midsommarafton. I stort sett en repris av förra året, sol och grillning.
Hann med lite caching också.

Av Onkel Grävling - 21 juni 2013 00:12

Hälsade på i sörberge idag. Har inte varit där sen i julas... Så Sally fick sin födelsedagspresent ett halvår försent. Gick bra ändå, vi gjorde studsbollar och fikade.
Sen träffade vi Therese på stan och gick på Jops och åt, jättegott.
Madde åkte hem, men vi for ut och cachade. 5 stycken hittade och så nerskitade kläder, dom blir nog aldrig rena igen..

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards