Onkel Grävling.

Alla inlägg under november 2008

Av Onkel Grävling - 30 november 2008 19:22

tottenham åkte på en förlust hemma mot everton idag. laget spelade fruktansvärt dåligt och nu får dom fan skärpa sej.

Av Onkel Grävling - 30 november 2008 13:51

nu är det något så när julstädat. madde och lillemor håller på att pynta granen. det blir ju fint. vi får väl se hur länge den står kvar, förra året gick det ju ganska bra.


Av Onkel Grävling - 30 november 2008 09:27

är på väg in till stan för att äta frukost, det var längesen sist. skönt om man kliver upp tidigt på söndagarna, dan blir så mycket längre då.

glöm inte att fira lilla katten där hemma, det är kattensdag idag! vi ska åka ut och titta på katter på djurkompaniet, brukar vara kul.

Av Onkel Grävling - 29 november 2008 18:46

hmm... min mobil måste vara trasig, har inte fått några skadeglada sms från timrå-fansen jag känner. förra mötet dom emellan kom det en hel drös, kan ju bero på att timrå lyckades vinna den gången, vad vet jag...

men idag var det alltså vi som vann, 2-1 hemma i tablettasken.

segerskytt blev gamle kaptenen, andreas dackell.

längtar nästan till måndag, ha ha haa.

Av Onkel Grävling - 29 november 2008 16:05

det är tydligen idag man ska låta bli att handla. undrar hur många som skiter i det? vi åkte ut till birsta, helvete vad med folk! orkar inte med all skit, blir nästan aggresiv. jag bryr mej iaf inte om ingen-handel-dagen, köpte ju inget igår, så varför ha en speciell dag? orkar bry sej..


Av Onkel Grävling - 28 november 2008 17:25

ha ha! helg. så skönt. inte mycket planerat och det känns helt ok. mitt största mål den här helgen är att få sova ut ordentligt.

Av Onkel Grävling - 27 november 2008 21:23

brynäs förlorade borta mot rögle med 3-4. brukar inte klaga på dommaren, så.. jag säger inget mer om det..

Av Onkel Grävling - 27 november 2008 21:04

skön vinst borta för tottenham. nijmegen besegrades med 1-0, målskytt jamie ohara. med det borde vi vara klara avancemang i uefacupen. har inte kollat tabellen än, men det borde vara så.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards