Onkel Grävling.

Alla inlägg under september 2013

Av Onkel Grävling - 28 september 2013 22:17

Åkte till birsta idag, men jag köpte ingen dator. Köpte dock nya NHL, bra att ha under långa mörka hösten.
Fortfarande frivisning av kabelkanalerna. Kul att få se lite elitseriehockey.

Av Onkel Grävling - 27 september 2013 21:07

Skönt med helg! Följde med Madde till stallet idag. Blåser alltid kallt på den där jäkla ön... Getterna är lite läskiga, står bara och glor på en. Fast enligt Madde vill dom bara bli kliade lite.
Min dator la av helt igår. Brydd att det inte hänt tidigare.. Får se om jag köper ny imorgon.. Mer utgifter.

Av Onkel Grävling - 22 september 2013 22:46

Trotsade benvärken och fortsatte cachandet idag. Madde skjutsade upp mej på södra berget, så att jag kunde härja fritt. Hälsade på Emma och Stefan också, längesen sist.
Nu ikväll åt vi pizza och kollade på film. Såg evil dead, värdelös..
Dags att sova, så man orkar upp..

Av Onkel Grävling - 21 september 2013 23:31

Äntligen en dag utan regn. Klev upp tidigt och tog mej ut på en cachingtur. 5 timmar senare var jag hemma, hittade 13 stycken. Sjukt ont i benen, lär ju kännas imorgon. Såg en huggorm igen... Sura skitdjur...

Av Onkel Grävling - 19 september 2013 23:22

Stress och mycket jobb.. Om jag överlever morgondagen, så ska jag ha en riktigt skön helg.

Blir ingen gitarrkurs.. För få anmälda.. Så typiskt, när jag äntligen tar mej i kragen och ska göra nåt så blir det inget. Kände hur jag tappade lusten lite.

Av Onkel Grävling - 17 september 2013 23:06

Två långa intensiva dagar.. Nudie blev jättedålig igår, över 40 graders feber. Satt hos veterinären hela kvällen. Idag har hon varit där hela dagen. Jag och Barbro fick hämta henne och hämta ut medicin, får se om hon blir bättre...

Ligger och väntar på stormen nu, ska bli sjukt dåligt väder inatt. 50mm regn säger dom som vet.. Får se om man får paddla till jobbet imorgon...

Av Onkel Grävling - 15 september 2013 20:42

Vaknade onödigt tidigt.. Satt mest och skräpade, så jag tänkte att jag lika gärna kunde dra ut och cacha. På första stället träffade jag på en likasinnad. Så vi slog följe och letade cacher hela eftermiddagen, riktigt kul!
Hoppas det blir fler gånger.

Följde med Madde till stallet sen. Getterna gillar inte nudie... Ser ut som dom bara väntar på chansen att få plocka henne.. Tur för hennes skull att elstängsel finns.

Av Onkel Grävling - 14 september 2013 20:58

hjälp va längesen!! vet inte vad jag ska skylla på... så det får bli jobbet och lathet..

jobbar mycket nu, så trött på kvällarna. blir ju så mörkt tidigt också.. det hjälper ju inte direkt..


har kört igång med innebandyn igen. går väl sådär... men jag hoppas att jag har bättre kondis om nån månad. kul med lite aktiviteter nu när det snart är slut på cachingsäsongen.(för mej iaf)


har även anmält mej till en nybörjarkurs i gitarr.. ska bli kul men läskigt... egentligen kan jag ju spela, men bara i teorin.. behöver lite vägledning för att kuna spela i praktiken med.


elitserien körde gång idag, vet att det numer heter shl, men jag kommer säga elitserien tills jag dör..

kul med bra start, lillebror leksand spöades enkelt med 3-1. tottenham vann även dom sin match, 2-0 mot norwich.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards