Onkel Grävling.

Alla inlägg under maj 2012

Av Onkel Grävling - 27 maj 2012 23:45

lång dag. har varit ut till björkön. skönt väder och badpremiär för noodle. hon slängde sej i vattnet och tyckte det var jätteskoj.

nu ikväll har madde och jag grillat och kollat på den nya stig-helmer filmen. galet dålig, riktigt usel.

Av Onkel Grävling - 26 maj 2012 21:38

värmen fortsätter, inte mej emot. har jobbat idag, helt ok. är så länge mellan lördagarna jag jobbar, man hinner glömma hur skönt det är att jobba då. ska försöka vara ute och få lite färg imorgon.

nu blir det ett the wire maraton. madde kollar på melodispektaklet, så hon lär inte sakna mej på ett tag.

Av Onkel Grävling - 24 maj 2012 22:09

härlig sommarvärme idag, riktigt skönt. klippte gräset idag efter jobbet. luktar så gott med nyklippt gräs, om man nu inte lyckas köra gräsklipparen över en stor hög med hundskit...

giffarna spelade 1-1 hemma mot mff, men jag var inte där. jag och madde var och lyssnade på svärfars kör istället.

lät riktigt bra och det var roligt, gott fika dessutom.


Av Onkel Grävling - 20 maj 2012 22:46

4 dar går allt för snabbt... men den blir nog lugnt att få lite rutiner igen. lite jobbigt att vara förkyld bara, går väl över snart. har varit ute och fixat lite i trädgården idag, mycket som ska till tippen.. får ta det i omgångar. går inte så bra med mitt trädgårdsland, det är bara rädisorna som börjat komma fram. hoppas det blir nåt mer med, känns lite misslyckat annars.

Av Onkel Grävling - 17 maj 2012 14:48

första dagen av 4 som jag är ledig. rätt skönt om jag inte mådde så dåligt. jävla pollen som spökar, halsen känns inte bra..

bra mår inte stackars noodle heller, diarrear som en galning. antar att hon har ätit nåt dåligt igen.. finns ingenting som hon inte måste äta, hon är som en get.

Av Onkel Grävling - 15 maj 2012 22:11

känner lite oro. stressig lunch och kort om folk, då ringer telefonen. visade sej att vi missat en beställning...

hjärtat började rusa iväg och trycket över bröstet kom tillbaka, läskigt. iofs lyckades vi få iväg maten och alla nöjda, men det känns inte bra alls.. jag MÅSTE gå och kolla upp mej, jag är fan för ung för att få hjärtinfarkt.


handlade på city gross ikväll. köpte en fotboll åt nudie, kul tyckte hon mindre kul tycker nog den taiwanesiske lilla ungen som sytt bollen för skit och ingenting.. exakt 5 sekunder var den hel, innan miss piraya 97 hade slaktat den...


Av Onkel Grävling - 13 maj 2012 22:22

snart slut på helgen... börjar en timme tidigare imorgon, sinnesjukt mycket på jobbet i morgon. är det imorgon första infarkten kommer? skit samma...

har grym migrän, ska försöka sova. imorgon kommer madde hem, blir skönt med lite annat sällskap än djuren.


premier league är färdigspelad för den här gången. blev en fjärdeplats för spurs, så nu är det bara att hoppas att bayern munchen vinner på lördag, så att det blir champions league nästa säsong.

Av Onkel Grävling - 12 maj 2012 23:36

emma och vovvarna har varit här idag. vi var ute i nästan 3 timmar, bra för nudie att få springa av sej. hittade en geocache i korsta, emma och jag ska sätta ut några egna, ska bara komma på några bra ställen först.

nu ikväll har vi ätit hamburgare och kollat på film.

imorgon ska jag städa upp lite inför min kära frus återkomst.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards