Onkel Grävling.

Alla inlägg under april 2008

Av Onkel Grävling - 30 april 2008 22:47

helt slut. jag och madde har rakat bort lillemors tovor. han har fullt av dom runt benen och han var fan inte glad. fräs och morr, klös och bit. men han är iaf inte långsur. bara men kastar lite råttis till honom så blir han glad igen.

Av Onkel Grävling - 30 april 2008 17:24

ha ha, fan vad skönt att vara ledig i morgon. vet inte om jag orkar gå på nån brasa, blir ju ingen här i bredsand. som sagt, skithuvven som eldade upp den i förtid. får se vad som händer ikväll, ganska trött. får jag bara äta lite gott och slappa så är jag nöjd.

Av Onkel Grävling - 29 april 2008 21:01

såg att det stod i st om djurplågar-arsel-ungjävlarna som stal och dödade en hamster. hoppas dom jävlarna får så att det svider. men som vanligt lär ju föräldrarna till skitungarna hävda att "min lille pelle skulle alllldrig göra nåt sånt" eller "min son berättar allt för mej" visst... och det tror du?  det finns ingen förälder som vet precis allt vad deras barn gör och är man så naiv att man tror på allt barnen säger, då får man också vara beredd på att få stå där och se dum ut, när det kommit fram att ens lilla hjärtegryn inte är nån ängel.

sänk straffåldern. har man gjort ett brott som en vuxen klarar av, så kan man fan ta straffet som en vuxen. kom inte och säg att man inte förstår rätt och fel av att plåga ett djur när man är 15år. vad fan rör sej i deras huvuden?

Av Onkel Grävling - 29 april 2008 20:46

härligt med sista april i morgon. blir som en fredag mitt i veckan. får se om dom har fixat ihop nån ny brasa nere på stranden. några pulverskallar brände ner den som var i helgen. trött på ärthjärnor, dom blir bara fler och fler.. jaja.. annars får vi väl åka på nån annan brasa.

Av Onkel Grävling - 29 april 2008 17:48

madde åkte nyss till birsta, så jag blir själv ikväll också. kanske lika bra, mår lite illa. känns som jag både är hungrig och mätt på samma gång. inget som inte lite samarin kan fixa.

ska passa på att glo lite på dvd, har ju ett gäng osedda.

Av Onkel Grävling - 28 april 2008 20:58

allt är som vanligt, giffarna förlorade igen. ifk göteborg vann med 1-0. anmärkningsvärt är att giffarna sköt 10 skott, men inget av dom träffade målet. bra, då vet vi vad ni gör på träningen i möra. skjut, skjut och skjut.


Av Onkel Grävling - 28 april 2008 19:09

skönt att måndagen snart är över. madde jobbar sent, så jag tänkte passa på att kolla på sopranos och käka lite chips.

maddes mamma var förbi för en stund sen och lämnade nycklarna. vi ska se till sessan och spike till helgen.

Av Onkel Grävling - 27 april 2008 17:04

vi har nyss kollat på film. salo (nej inte målvakten.) äckel, skit och elände. vet inte vad jag tycker riktigt, obehaglig var den iaf. trodde jag var helt avtrubbad, tydligen inte och det känns skönt.

madde skrattade när jag åt choklad medans vi såg på filmen. kanske bara roligt om man har sett filmen.

nä, nu ska vi se nåt kul istället.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards