Onkel Grävling.

Alla inlägg under mars 2008

Av Onkel Grävling - 31 mars 2008 21:12

hemmapremiären avklarad. ja, inte mycket har hänt sedan giffarna senast spelade i allsvenskan. 0-3 mot helsingborg. giffarnas spel var identiskt med dom 2 senaste årens premiärer. inte en passning rätt, omständigt och nervöst.

all heder till hif, dom spelade jävligt bra fotboll. det märks vilken stjärna henke larsson är, han är en grymt smart spelare.

kvällens +. jaa.. allsvenskan är igång och vi är med, ett tag till iaf...


kvällens -. många ärrade patroner som gick innan matchen var slut, i uppgång och fall, var det inte så? dessutom var varm korven inte så jävla god.

Av Onkel Grävling - 31 mars 2008 18:00

piss jobb, så jävla trött. mitt jobb är ganska tråkigt i vanliga fall och nu är det fan ännu värre. den här ombyggnaden kommer att slita på oss alla. 6 pers på 20 kvadrat, varmt som fan blir det dessutom.

nu ska vi åka och kolla fotboll. maddes pappa fixade 3 biljetter till giffarna- helsingborg. fan va kul! har saknat allsvenskan, nu får man dessutom se henke larsson spela. hoppas han inte gör mål bara...

Av Onkel Grävling - 30 mars 2008 21:49

tottenham-newcastle slutade idag 1-4. orkar inte bli så upprörd, vi har inte så mycket att spela för längre. kul att bent gjorde mål dock.

Av Onkel Grävling - 30 mars 2008 21:44

för andra gången på 3 dar har vi firat therese. jag har ätit lasange och tårta så jag är så jävla mätt. rätt lugnt, vi spelade kort som vanligt. har däremot fått min kvot av störningsmoment uppfylld för en lång tid framöver. irriterad? jorå..

Av Onkel Grävling - 30 mars 2008 01:06

mycket spelande ikväll. köpte ett spel för en hundring, glass rose. ganska tråkigt dock, orkar inte fortsätta och jag förstår varför det var så billigt. madde klarade guitar hero 3 på medium ganska skit enkelt. trött och uttråkad nu, gå och sova snart.

Av Onkel Grävling - 29 mars 2008 17:34

skit också... brynäs förlust mot malmö med 2-3. jag börjar ärligt talat bli orolig över att vi inte kommer att vara i elitserien nästa säsong. jag tycker att vi är så jävla lätta att läsa, speciellt i powerplay. pucken går hela tiden till brendl, inget ont om honom, han gör ju mål. men det verkar som ingen annan vågar ta avslut.

vinst i nästa match är ett måste, annars lägger mitt nervsystem av.

Av Onkel Grävling - 29 mars 2008 17:32

heldag på stan idag. handlade lite nya kläder, längsen sist och välbehövligt.

madde köpte guitar hero 3, så nu har vi spelat en stund. jag är så jävla värdelös på det spelet, får ta igen det på buzz sen.

Av Onkel Grävling - 28 mars 2008 23:19

komit hem. käkat tacos och druckit vin, gott som fan. känner mej mosig. snart sova, bara vara uppe ett tag till.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards