Onkel Grävling.

Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Onkel Grävling - 9 augusti 2008 18:27

har man tråkigt är det skönt att ha playstation. madde och jag spelade buzz nyss, kul även om madde körde en fuling.... den lilla räven.

men jämnt var det. madde vann på ny musik och jag på gammal.

Av Onkel Grävling - 9 augusti 2008 15:40

spurs har värvat verdan corluka från manchester city. corluka är bofast i det kroatiska landslaget och måste ses som en bra värvning, eftersom han kan spela på alla pltser i försvaret.

bara en vecka kvar nu..

COYS!

Av Onkel Grävling - 9 augusti 2008 15:29

nu har vi äntligen slängt all skit, konstigt nog har det blivit 2 nya säckar, på nåt mystiskt vis... annars börjar vi få i ordning i sovrummet. nya gardiner och nystädat. jag planterade om bananplantan, hoppas den tar sej. den får iaf mycket sol i sovrumsfönstret.

vi åkte in till systemet förrut, köpte några tetror vin. skönt att smutta lite vin när man har semester, får se till att det inte blir nån vana bara.

passade på att köpa en flaska absolut också, pride flaskan. dricker inte så mycket sprit, men jag tyckte flaskan var snygg.

Av Onkel Grävling - 9 augusti 2008 02:02

blev en lite sen filmkväll, vi hyrde ping-pongkingen och into the vild. riktigt bra filmer, båda två. annars lyckas vi alltid hyra skit, kul att vi lyckas nån gång med filmvalet.

apropå inget... snäll flickvän man har som hänger ut en så där... det var inte jag.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards