Onkel Grävling.

Alla inlägg under maj 2013

Av Onkel Grävling - 28 maj 2013 22:43

Jobbat 14 timmar idag, känns att kroppen inte är van... Hoppas det blir lite lugnare i morgon.

Av Onkel Grävling - 26 maj 2013 22:41

Ännu en lång dag. Var ute på hundkursen ute i lögdö idag. Gick väl sådär, men nudie skötte sej bra iaf.
Nu ikväll har vi varit hos svärmor och ätit tacos. Gott och trevligt.
Lång jobbig vecka framför mej..

Av Onkel Grävling - 26 maj 2013 00:01

Lång härlig cachedag med Therese. Hittade 10 stycken innan vi åkte hem och grillade lite burgare. Efter det följde Madde och hundarna med till sidsjön, där hittade vi 3 till.

Av Onkel Grävling - 24 maj 2013 23:42

Udda dag... Imorse skulle jag till tandläkaren för att dra ut mina visdomständer. Väl där frågade tandläkaren hur det har gått med bettskenan. Inte bra sa jag, har sjukt ont i tänderna när jag vaknar.
Men enligt honom hade jag inte det.. Det var omöjligt sa han.(antar att det gör mej till en lögnare..) han hade inte varit med om det under hela hans tid inom tandplågeriet.. Och tillade smått sarkastiskt, då måste du vara unik...,.
Stod på mej om värken, och då tyckte han att vi kunde lägga ner allt. Inga tänder skulle dras och han tyckte att jag skulle gå till en läkare istället..
Såå... Thats that....

Fick inte min lön idag... Blir en snål helg.. Tur då att Therese hörde av sej och ville cacha imorgon. Passar mej bra, då det inte kostar nåt....

Har Maja här i helgen, blir skoj.

Av Onkel Grävling - 21 maj 2013 23:13

Ljuva hämnd... Katterna vägrar komma in på kvällarna.. Igår stod jag vid midnatt och försökte locka in dom, förgäves... Bara satt och glodde på mej... Blev less och la mej och sov..
Imorse tittade jag ut från badrumsfönstret och fick se Lillemor sitta i spöregnet, ylandes.. Skyll dej själv!!

Av Onkel Grävling - 19 maj 2013 22:01

Therese och jag fortsatte cacha idag. 5 timmar i strålande sol sätter sina spår, ser ut som en kräfta just nu.. Gick bra iaf, 9 nya cacher.
Efter det träffade vi Madde, Malin och Tobbe på Max och så käkade vi.
Nu kollar jag på hockeyfinalen, fast allt jag vill är att sova..

Av Onkel Grävling - 18 maj 2013 22:06

Fantastiskt fint väder idag! Jag och Therese körde ett geocache maraton. Från elva på förmiddagen till åtta på kvällen har vi varit ute, förutom en liten paus, då vi käkade kinamat och kollade på slutperioden av hockeyn.
17 st cacher lyckades vi logga och imorgon ska vi ut igen.

Av Onkel Grävling - 16 maj 2013 23:13

Trött.. Ganska less, men det är ju fredag imorgon...

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards