Onkel Grävling.

Alla inlägg under april 2010

Av Onkel Grävling - 21 april 2010 22:48

fan vad veckorna går fort, hinner inte med mej själv... skit samma, händer inte så mycket just nu. ikväll har vi iaf varit och hälsat på kalle och åsa, längesen vi var där. skönt att komma hemifrån, om än bara för några timmar.

Av Onkel Grävling - 17 april 2010 23:35

börjar tro att tottenham är dopat! i veckan spöade vi ju arsenal med 2-1 och idag slog vi chelsea med samma siffror. 3 matcher kvar och fjärdeplatsen lever.

galet om vi slår united också..

Av Onkel Grävling - 17 april 2010 23:30

lång dag. madde är hundvakt i helgen så jag har inte sett henne på ett tag, såå jag åkte ut till henne idag. skönt att vara ute i solen idag och kul att leka med hundarna. doris är helt galen, hon har bitit sönder mina händer.. men hon är ju så söt. kul att träffa min favvis hund cleo också. tror hon kände igen mej, kändes så iaf. nu är jag hemma igen och redo för sängen, ska försöka kliva upp tidigt i morgon och städa lite.

Av Onkel Grävling - 14 april 2010 23:20

härlig kväll! 11 år sen tottenham vann över arsenal i ligan. precis som då slutade matchen 2-1, fast då var jag på plats i london. ikväll fick jag sitta och uppdatera en usel stream, men det är skit samma. årets viktigaste match och årets skönaste seger!

COYS!

Av Onkel Grävling - 11 april 2010 23:00

borde väl skriva nåt.. lugn helg majsan har också varit ledig, så vi har haft en ganska skön helg. idag har vi gått på promenad och fikat på eclair.

nu ikväll har det inte hänt så mycket, mest kollat på dvd.

känner mej ganska nere över att spurs missade chansen att gå till fa-cupfinal..

0-2 mot portsmouth... kommer att ta ett tag innan jag hämtar mej från det.

Av Onkel Grävling - 8 april 2010 22:53

helg snart, så skönt. i helgen ska jag försöka sova länge, har mycket sömn att ta igen.

vi har börjat prata lite om semestern på jobbet idag. bra att vara ute i tid, men jag tar inte ut nåt i förskott...

Av Onkel Grävling - 7 april 2010 22:59

riktigt stressigt på jobbet nu för tiden. vet inte om vi alla har blivit slöa efter påsk, men nånting är det. emma och solaiman kom upp till jobbet och åt idag, det var kul. fick en snickers av emma och den kom väl till pass, vi käkade inte lunch förren vid tre, så man var ganska hungrig...

nu blir det sängen snart, behöver sova.

Av Onkel Grävling - 5 april 2010 23:20

så var påsken slut, har varit skönt att få vara ledig. idag har vi varit hos maddes mamma på påskmiddag. det var trevligt som vanligt käkat god mat och tårta och spelat spel. har ingen lust att lägga mej, men jag måste väl om jag ska orka upp i morgon..

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards