Onkel Grävling.

Alla inlägg under november 2007

Av Onkel Grävling - 30 november 2007 23:14

lång jobbdag, höll på att missa middag med svärmor. jag hann, tur det. madde hade gjort jättegod middag. vi spelade buzz, jaaaag vann! som vanligt, sa han ödmjukt... jag är så trött. inte ens december, men jag är redan less på att laga julmat. håll ut, 3 veckor bara.

Av Onkel Grävling - 29 november 2007 22:33

brynäs förlorade mot färjestad med 3-8(!), bra start på sportkvällen... not!

vi behöver en ny tränare, wayne flemming, när kan du komma?

vidare låg spurs under mot ålborg(!) med 0-2(!!) i halvtid. vilket skämt...

men när matchen var slut hade vi lyckats vända, till 3-2 seger. galet skönt.

har sett ninas kattungar för första gången(på kort), tänker stjäla dom när vi hälsar på nästa gång, galet söta!

Av Onkel Grävling - 29 november 2007 20:25

spelade innebandy för första gången på 3 veckor igår. det märktes. ingen ork alls och allmänt usel. får nog snart upp flåset igen.

helkväll på birsta. madde köpte en jävla massa jul grejer, och jag köpte present till gry, hon fyller 3år nästa söndag. hoppas hon kommer att gilla den.

till er som läst min önskelista och tänker köpa seinfeld säsong 9, glöm det, köpte den idag.

Av Onkel Grävling - 28 november 2007 19:14

giffarna har fått sitt första nyförvärv inför nästa säsong. ari skulason, isländsk mittfältare, som lämnar bk häcken. skulason har skrivit på för 3 år.

välkommen till giffarna ari!

Av Onkel Grävling - 28 november 2007 18:31

tillägg i önskelistan,

* fem fina föreställningar. dvd-box med galenskaparna.

* sista säsongen av seinfeld.

* soundtracket till deathproof.

* en målfarlig mittfältare till giffarna.

Av Onkel Grävling - 27 november 2007 20:42

seg kväll, madde är hos en kompis och fikar. följer brynäs öden och äventyr via direktrapportering, 1-0 just nu mot mora.

håller koll på giffarnas silly season, inte ett dugg har hänt, börjar bli orolig. förstärker vi inte med riktiga nyförvärv, då menar jag inte lovande spelare från luleå och harmånger, så blir det svårt att hänga kvar.

har däremot hört från vääääldigt säker källa att ny tränare är på gång, hysch pysch, hemligt hemligt...

 nä, tror de blir lyon- barca på tv, tills madde kommer.

Av Onkel Grävling - 26 november 2007 21:34

färdig kalasat. lägenheten har varit fullsatt med maddes familj, som var här och firade. hemmagjord tårta som var jättegod, kan ha varit min spritsning... eller inte. blir så grymt varmt här inne med så mycket folk, 9 st var vi. lägenheten känns så stor när det bara är vi två, ovant.

maddes farfar sa att han höll på tottenham förrut, "när dom åkte upp och ner mellan divisionerna." ha ha, de har inte hänt så mycket sen tipsextra hör jag. typiskt mej att gilla underdogs..

Av Onkel Grävling - 26 november 2007 16:59

yeyy! födelsedag idag, min lilla älskling fyller 24. har inte kunnat blogga om hennes presenter, eftersom hon snokar här ibland. fraiserbox, skenet bedrar dvd, mp3 spelare och ett presentkort på nåt hrmm. .. ställe, var de hon fick av mej. hon verkar tycka de var bra presenter, så de e ju bra.

såå.. nu är det bara att börja om, och börja leta julklappar. suuuck.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards