Onkel Grävling.

Alla inlägg under mars 2013

Av Onkel Grävling - 31 mars 2013 22:22

Lång dag. Vi åkte ut till björkön och lät nudie springa fritt. Riktigt skönt väder så vi satte oss i en snödriva och grillade korv. Nudie snodde en full 1,5 liters cola och sprang iväg... Skyller den på överskottsenergi.

Nu ikväll har vi varit hos svärmor. Ätit god mat och spelat spel. Fortfarande galet mätt. Kul att träffa lilla Morris igen, han är så go.
Imorgon är min sista lediga dag, så jag ska försöka sova länge.

Av Onkel Grävling - 30 mars 2013 17:02

har haft en liten bloggpaus... inte så liten heller, men vi försöker igen..

just nu är det ett litet fyra dagars påsklov från jobbet, känns helt ok. idag har vi varit på birsta ok kollat lite. inte så mycket folk, konstigt nog. väl hemma har jag städat lite. dammet syns så bra, nu när solen ligger på. skönt att det börjat bli lite varmare, snön är nog helt borta om ett par veckor.

katterna har börjat gå ut igen. konstapel lillemor går på patrull i kvarteret och daisy jagar fåglar i körsbärsträdet. ska försöka ladda upp lite bilder.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards