Onkel Grävling.

Alla inlägg under mars 2014

Av Onkel Grävling - 31 mars 2014 22:34

lugn start på veckan.  lite psykologiskt jobbigt att komma till jobbet då klockan inte är ställd efter sommartid och den visar att klockan är 6..

innebandy ikväll. småkul men jobbigt, vill bara soooova.

Av Onkel Grävling - 30 mars 2014 21:16

Riktigt lång promenad idag. Tog med nudie ut, gick till granloholm och tillbaka. Tog 2,5 timmar.. Tog äntligen cache nummer 300! Känns kul, men samtidigt kände jag bara hur ensamt det känns. Ibland känner jag bara att jag vill göra nåt med andra, nåt nytt.
Väl hemma fick jag bada en motvillig hund, så mycket lera på våren.

Av Onkel Grävling - 29 mars 2014 20:53

Av Onkel Grävling - 29 mars 2014 20:30

riktig pysseldag. tvättat några maskiner och städat lite. blev några timmars slit i köket också, men det var det värt. testade att göra en potatis och västerbottenterrin. var grymt lätt och blev grymt gott! kul när man har inspirationen.

följde med majsan ut till stallet förrut. mycket roligare att vara där när det inte är snö och kallt.

kul att se hela gänget igen, kanske blir en hästpojke av mej ändå...  

Av Onkel Grävling - 24 mars 2014 20:15

måndag betyder innebandy. tyvärr slog jag sönder min klubba senast. (för en gångs skull inte mitt fel.)

eftersom det är löning först imorgon, fick jag använda mina sista hundringar på en ny klubba...

väl värt det, känner att jag har bra kondition just nu, träningen ger resultat.

Av Onkel Grävling - 22 mars 2014 20:15

härligt väder! tog en långpromenad med nudie runt bosvedjan. hittade 2 cacher oxå, 1 kvar till 300....

väldigt många hundmöten.. tycker att nudie borde vänja sej nån gång, men inte då..

majsan har varit på fimafest, så det blev en lugn slö tv-kväll. ska ta med hunden och möta henne när hon går hem.

Av Onkel Grävling - 12 mars 2014 23:21

Ensam med djuren ett par dar. Majsan fick nog av mej och drog till Sthlm. Hon ska kolla in backstreet boys orkester. Lite tomt här hemma, tur jag inte är mörkrädd.. Fast jag har ju Daisy som skyddar mej.

Av Onkel Grävling - 11 mars 2014 21:33

Tog itu med Daisys tovor idag. Klippte, badade och borstade den olyckliga katten, inte populärt.. Men hon var duktig och är inte långsur. Blir värre att bada mörten...

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards