Onkel Grävling.

Alla inlägg under december 2007

Av Onkel Grävling - 31 december 2007 00:04

ha ha, vinst i kombilotteriet! har varit med där i några år nu. inga storvinster än, men de är kul när man vinner lite smågrejer då och då. plädar(hatar det ordet.), underlägg, glasskulptur, nya lotter m.m

den här gången vann jag knivar, perfekt! knivarna vi har är så jävla slöa.

när/om jag köper ny kniv till jobbet, så ska jag ta hem den gamla. en kanonkniv som jag haft i 3 år nu, vass som jävulen.

Av Onkel Grävling - 30 december 2007 23:19

på väg hem från ö-vik, stannade vi som vanligt på $-store, tradition.

köpte 5 dvds till det fin fina priset 40kr styck. vi har just kollat på torremolinos73, en spansk/dansk film. ganska kul, mads mikkelsen är med, bara en sån sak. klart värd priset.

sovdags snart, ska väl bara duscha bort resdammet först.

Av Onkel Grävling - 30 december 2007 19:41

följde spurs öden och äventyr via mobilen igår, eftersom det var släktmiddag och sånt. usel mottagning i dom ångermanländska skogarna gjorde att man var tvungen att sitta blickstilla med mobilen när man hittat en position med 3 antenn pluppar. 1-1 efter första halvlek!? nämen vafan... mot reading? jaja, vi krossar dom i andra. eftersom jag inte tror att det uppskattades, att jag satt och stirrade intensivt på mobilen medans madde öppnade en förlovningspresent, smet jag in på toa när det var dags att kolla slutresultatet. 6-4!? vafan, är det fel på mobilnätet? kan inte vara möjligt.

jorå, 8 mål i andra halvlek, varav 5 från spurs. har sagt det förrut, de är inte bra för hälsan att älska tottenham. spurs har gjort flest mål av alla lag i premier leauge hitills i år. helt fantastiskt eller hur? jo jo.. men så har vi släppt in flest mål oxå.....

man of the match: dimitar berbatov. 4 mål, galet. man united sägs vara villiga att betala 25 miljoner pund, för att få honom. jag säger sälj... INTE!!!

Av Onkel Grävling - 30 december 2007 18:57

tillbaka. de var precis som i fjol, inget nytt, och då menar jag verkligen inget nytt.

fick sova på världens jävligaste bäddsoffa, ville jag ha täcke fick jag ligga på en hård jävla planka och ville jag ha det bekvämt fick jag frysa. ryggen känns sådär idag. känns skönt att bara få vara med madde ikväll, inga irritationsmoment.

nyss ätit på max, ganska skönt äckelmätt. längesen vi åt burgare.

Av Onkel Grävling - 29 december 2007 08:49

snart på väg, katterna har fått mat så att dom klarar sej till nästa istid. allt packat, tror jag. glömmer alltid nåt,senast vi åkte till ö-vik glömde jag ett skärp. jättekul... fick gå och dra upp byxorna i en vecka. äh, så länge jag har snus och kalsonger med, så är de väl skit samma.

vi höres!

Av Onkel Grävling - 28 december 2007 22:46

skön kväll. vi såg resident evil 2 nyss, såg ettan i förrgår. filmerna är inte lika bra som spelen, och jag tror att man uppskattar dom bättre om man spelat spelet oxå. man fattar vad fan som händer lite lättare. ser fram emot trean, borde komma till sverige snart.

Av Onkel Grävling - 28 december 2007 21:49

hockeylovet slut, började med förlust för brynäs mot frölunda. cest la vie i guess... tur att det inte var mot modo iaf, nu när man snart ska till foppa-land.

man of the day:pavel brendl. 2 mål ikväll. good for you my lad.

Av Onkel Grävling - 28 december 2007 20:22

ja!!! ledig i 4 dar. vi åker till myckelgensjö i morgon, ska bli skönt att komma hemmifrån ett tag. vi var nyss och handlade, måste fylla på med snus inför resan. färre och färre ställen som har granit, därför åker vi till ica bommen och bunkrar upp. i sommras började det ta slut, och vi letade i hela ångermanland efter dom dyrbara dosorna. till slut hittade vi på konsum i hoting, av alla ställen. semestern var räddad!

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards