Onkel Grävling.

Alla inlägg under februari 2008

Av Onkel Grävling - 29 februari 2008 21:31

ännu en miserabel arbetsvecka är över, tack och lov. madde är hos sin syster så jag har det ganska segt. kollar på sopranos och käkar chips.

började spela lite nhl förrut, men jag tappade ganska snart lusten. jag vill ha nåt nytt spel, är så less på den skit jag har.

Av Onkel Grävling - 28 februari 2008 20:48

segt, har spelat betapet med varierande resultat. väntar på att gordon ramsey ska börja, en timme kvar.

brynäs verkar fortsätta förlora, 1-3 hemma mot skellefteå just nu. illa illa...

Av Onkel Grävling - 28 februari 2008 18:48

snittar, hela dagen har jag gjort snittar. tråkigt som fan och en jävla tid tar det. att äta upp dom tar däremot bara sekunder. hatar snittar, bara låtsats-snobbar som håller på med sånt. ät nåt riktigt istället.

Av Onkel Grävling - 27 februari 2008 21:27

jooookk. från vildmarken av vilda bääär. de måste fan vara den störigaste reklamen nånsin. hatar mej själv för att jag går runt och säger den där frasen hela tiden, skjut mej.

Av Onkel Grävling - 27 februari 2008 20:20

idag var det ungefär som igår på jobbet. surt,surt, surt... crapställe från helvete. skönt att komma hem till madde så man får tänka på annat.

ingen innebandy idag, allt för många var sjuka. passar mej bra, hade inte orkat ändå. ganska äckelmätt just nu, scwarsvarsv... äh, sån där tårta iaf.

Av Onkel Grävling - 26 februari 2008 21:37

sjuk dag. micke körde i diket på jobbet idag, klarade sej ganska bra, skrapsår och chock. pga det blev det lite strul med chefens fru. det första hon kommenterade var skadorna på bilen. jag blev irriterad och tyckte att det viktiga var väl hur det gick för micke. jag borde veta bättre efter så många år, inte säga emot henne. hon ignorerade mej resten av dan på ett väldigt moget sätt. råkade höra hur hon och chefen pratade om" att ska det vara på det viset, kan han ju jobba nån annanstans" väldigt friskt ställe man jobbar på. men jag har varit med om det förrut, en tidigare jobbarkompis hade lite andra åsikter än henne. han försvann ganska snabbt. "never go against the family" gäller på familjen corleones restaurang. och jodå, passar det inte, så visst fan ska jag byta jobb, tidigare än ni anar.


efter jobbet hälsade vi på min syster åsa. har inte varit där sen hon fyllde år, i november. hon verkar glad och pigg, kul att se. vi erbjöd henne att hänga med till mamma och pappa näst-nästa helg, kul om hon följer med.

Av Onkel Grävling - 25 februari 2008 21:27

39 dagar, så längesen var det brynäs lyckades vinna en match. ikväll vann vi äntligen, mot södertälje. inte imponerande dock, 4-3 blev slutresultatet.

bäst i brynäs: pavel brendl, 3 mål och 1 assist. inblandad i alla brynäs mål alltså. fortsätt så!

Av Onkel Grävling - 25 februari 2008 19:56

löning idag, det måste firas. vi åkte ut till mediamarkt och köpte dvds. så vilda och galna är vi.. men jag skulle inte vilja ha det på nåt annat vis.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards