Onkel Grävling.

Alla inlägg under maj 2009

Av Onkel Grävling - 23 maj 2009 17:56

vi var in till stan idag, det var ett tag sen. handlade inte så mycket, kollade mest. var på subway iaf, galet gott. det är en sak jag saknar med att inte bo i stan. hann precis hem innan det började spöregna. nu på eftermiddagen har det varit fint och vi har varit ute med sessan ett tag.

Av Onkel Grävling - 22 maj 2009 21:21

lång dag, ganska trött och mätt. har varit hos maddes pappa och käkat middag, gott var det och mycket åt jag. orkar inte göra nåt ikväll.

Av Onkel Grävling - 21 maj 2009 17:54

har äntligen gjort nåt sladdhögen vid datorn. idag köpte jag en trådlös router, var pessimistisk, men det gick skitlätt att få det att funka.

madde ska snart köpa ny dator, så jag ringde åsa och frågade om hon ville ha den gamla. hon lät tveksam, varför vet jag inte. hon är snart den enda jag känner som inte har dator. ska tjata lite mer på henne.


Av Onkel Grävling - 20 maj 2009 22:10

har varit på fotboll ikväll, äntligen. har inte varit på giffarna sen förra årets premiär, allt för längesen. stor-stig jobbade ikväll, så jag fick fribiljett.

ganska skönt att vara tillbaka, känna lukten av torra hamburgare och klaga på hur uselt dom spelar, medans regnet öser ner.

rätt kul att sitta med stor-stig. han klagar och är nervös hela tiden, men han kan jävligt mycket fotboll. matchen var väl sådär. första halvlek var usel, men i andra spelade dom bättre och lyckades få in 2 mål.

har fått lite mersmak igen och jag ska försöka gå mer ofta.

Av Onkel Grävling - 19 maj 2009 21:43

en sketen morgon till måste jag kliva upp, sen är det 4 dagars helg! så skönt, har inget planerat förutom grillning på fredag. kanske hälsar på nån i min familj nu när jag har tid. köp kaffebrö ylva och åsa.

ikväll har jag för ovanlighetens skull bara slappat. madde har varit på yoga, så jag har passat på att streck-glo på entourage. måste skaffa nästa säsong snart.

Av Onkel Grävling - 18 maj 2009 23:03

som vanligt kunde inte jag och madde enas om vilken film vi skulle se. så det blev basil mus... och det var väl trevligt.

nä, mot duschen, nya tag i morgon. det är ju kortvecka, jahoo!

Av Onkel Grävling - 18 maj 2009 18:49

rätt kul/tragisk dag på jobbet. känns som jag jobbar på ett dagis. vuxna människor som inte ens kan säga hej. visst, ignorera mej gärna, det tycker jag bara är skönt. men man kan väl ändå hälsa på varandra?

ja ja, skit samma.

vi har nyss varit på city gross och fyllt upp kylen, skönt att ha mycket mat hemma.

Av Onkel Grävling - 17 maj 2009 19:33

giffarna förlorade borta mot sirius idag med 0-1. 2 utvisningar åkte dom dessutom på, inte lätt just nu..

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards