Onkel Grävling.

Alla inlägg under februari 2009

Av Onkel Grävling - 10 februari 2009 22:00

madde ringde och väckte mej, måste ha somnat. har inte frossa nu iaf så jag ska passa på att duscha innan jag börjar frysa igen.

brynäs förlorade med 1-4 mot frölunda. hade nästan hoppats att det var en feber-illusion, men det enda som känns verkligt just nu är brynäs förluster.

Av Onkel Grävling - 10 februari 2009 16:40

kändes tungt att gå på jobbet imorse, grymt febrig. men dan går ju rätt fort och snart är det helg, då får man förhoppningsvis vila ut.

Av Onkel Grävling - 9 februari 2009 16:49

jag är sjuk. feber, täppt i näsan och halsen känns som ett stort öppet sår.

fast egentligen anade jag ju att jag skulle bli sjuk, eftersom jag har varit med madde hela helgen. hennes förkylning var rätt så rejäl, så det var väl oundvikligt.

tänker vara sängliggande hela kvällen, lär ju hjälpa mycket...

Av Onkel Grävling - 8 februari 2009 17:53

årets stora match, tottenham-arsenal spelades idag. den slutade 0-0 trots att spurs fick spela med en man mer i nästan en timme. lite trist att dom inte lyckades avgöra, men 1 poäng är ju inte helt fel iaf.

Av Onkel Grävling - 8 februari 2009 17:47

nyss hemkommen, madde skjutsade hem mej. har varit irriterad i högerögat i nästan 2 veckors tid, så därför har jag haft glasögon istället för linser.

nu när jag kom hem och kollade ögat i spegeln, så såg jag att nåt rörde sej.

började peta och till slut fick jag ut en halv kontaktlins!? måste ha suttit där hela tiden. strax därpå vaknade jag till på badrumsgolvet, måste ha svimmat av chocken. har fått satt mej ner ett tag, fortfarande rätt så förvirrad. sjuka grejer..

Av Onkel Grävling - 8 februari 2009 13:10

helt otroligt, det vägrar sluta snöa madde och jag har varit ute i en timme och skottat, men nu är det lika mycket snö igen. kommer inte ihåg när jag skottade senast, måste vara bra många år sen. känns som det är bra motion iaf.

Av Onkel Grävling - 7 februari 2009 15:08

slöar mest på soffan just nu, finns inte så mycket att göra annars.

har hunnit med att se både pinoccio och bernad& bianca, längesen man kollade på disney. känns som dom gamla filmerna är bättre, dessutom är dom finare tecknade.

ha! 1000 inlägg, vem hade trott det? inte jag iaf.

Av Onkel Grävling - 7 februari 2009 12:23

lägenhet- hus 1-0. fy fan vad kallt det är, 18 grader inomhus. ska försöka pallra mej ut till vebon, så vi kan göra upp en brasa sen.

vi slapp skotta snö iaf, en snäll granne kom och gjorde det förrut med traktorn.

ska åka in till stan sen och kolla till djuren. stackars festis, han blev så glad när jag kom hem från jobbet igår. 5 minuter senare var jag borta igen.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards