Onkel Grävling.

Alla inlägg den 12 december 2008

Av Onkel Grävling - 12 december 2008 23:15

vi hade lussebullar på jobbet idag. såg riktigt goda ut, riktigt kanarie-gula.

tror ni att dom smakade nåt? fan vad bagerierna är snåla med saffran, helt meningslöst. oftast är dom knappt gula, ser ut som nån misslyckad jävla vetebulle. och när dom väl är gula smakar dom inte ett skit. börjar tro att dom använder karamell färg, har hört ett rykte som säger att dom använder gurkmeja(!?) istället för saffran, låter ju fan inte helt otroligt.

skulle betala mer för en riktig, radioaktivt-självlysande-knallgul lussebulle som smakar nåt, än billiga, bleka skitbullar. kanske får ta och baka själv om det ska bli nån ordning... om jag bara kunde...


Av Onkel Grävling - 12 december 2008 21:07

äntligen hemma! jag har fan jobbat mycket den här veckan, över 50 timmar iaf. på nåt vis går det ändå bra att jobba, känner mej såå lugn och harmonisk just nu. tror det beror på snuset, tror det lugnar mina nerver.

nu blir det bara tv ikväll och sen sova.

det är ju en stor dag imorgon... så ladda tårtspaden och ös på med strössel!

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards