Onkel Grävling.

Alla inlägg under maj 2008

Av Onkel Grävling - 21 maj 2008 22:09

brynäs har gjort klart med ytterligare ett nyförvärv. ola svanberg, 22årig back som hämtats från oskarshamn.

min reaktion. jaha? vilken jävla toppvärvning.. not! ok, kanske lite orättvist och jag hoppas han motbevisar mej, men nää... kvalserie även nästa år känns det som...

Av Onkel Grävling - 21 maj 2008 22:05

det är nån jävla skit med min dator. den stänger av sej själv hela tiden, skitkul... jag är så grymt usel på datorer, hoppas alltid att det ska lösa sej av sej själv. fast även om jag är naiv, så fattar jag att det inte är så enkelt. det får gå så länge det går.

skit dator..

Av Onkel Grävling - 21 maj 2008 19:31

nyss varit på ica. kattsanden går åt så jävla fort, åt dom inte så mycket torrfoder skulle jag misstänka att dom kalasade kattsand.

börjat känna mej seg i halsen. lär ju vara nån vårförkylning på gång. precis vad jag behöver...

i kväll ska jag bänka mej framför tvn. champions leaugefinalen mellan man united och chelsea. av 2 onda ting hoppas jag ändå att united vinner. vi får väl se, hoppas på en kanonmatch.

Av Onkel Grävling - 20 maj 2008 20:41

ohh vad kulturella vi har varit, men det var fan så läskigt. kändes som vi blev lurade i en fälla först. när vi kom dit var det vi och 40 pensionärer. kände mej som en vante i strumplådan och ville gå.

fast när dom väl började sjunga slappnade man av och det var ganska trevligt. sen bjöd dom på fika och det är ju alltid fint. lottdragning såklart, inga vinster såklart... allt som allt, en trevlig kväll och det var skönt att komma hemifrån ett tag.

kvällens roligaste 1. hade svårt att hålla oss när dom sjöng, så skimmrande var aldrig havet. ni som gillar varan-tv fattar...

kvällens roligaste 2. tanten bakom oss som blev så förtvivlad när en broderad kudde på vinstbordet blev tagen. "neeej, nu tog dom ju kudden."

Av Onkel Grävling - 20 maj 2008 17:21

nyss hemkommen, ska snart iväg igen. maddes mamma sjunger i kör och vi ska dit och lyssna. ska bli rätt skönt att göra något för en gångs skull.

pappa ringde nyss, han är hos ylva i sörberge. han har legat på sjukhus några dagar, luftrörs skit och diabetes. hade ingen aning om att han varit sjuk. iofs var det längesen jag ringde hem, kanske ett tecken. hur som helst, kul att snacka lite skit med pappa, blir långt mellan gångerna tyvärr.

Av Onkel Grävling - 20 maj 2008 17:19

irriterad. less på folk som inte kan tänka själv, som är otacksamma, som är tjurskalliga, som är dumdryga, som kör över andra.

ärthjärnor.

Av Onkel Grävling - 19 maj 2008 17:48

"måndagar är för jävliga, men när den är gjord blir resten av veckan lättare." citat från min chef. och fan, för en gångs skull håller jag med honom.

sov dåligt i natt, ganska seg i kroppen. men nu när man hemma känns det genast mycket bättre. madde jobbar kväll, så jag vet inte om jag ska spela lite fifa eller kolla på sopranos. beslut, beslut.. ständigt dessa svåra beslut.

ha ha haa..

Av Onkel Grävling - 18 maj 2008 20:30

otroligt segt, madde jobbar kväll. har inte gjort ett skit. legat på soffan och plöjt igenom 4 sopranos avsnitt, thats it. ändå har jag en hel osedd säsong kvar. maffiaöverdos snart.

inte allt för sugen att gå på jobbet i morgon.

Presentation

Omröstning

du som läser min blogg, vem är du?
 släkting.
 bekant.
 känner inte dej.
 hemlig beundrare.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards